Gå til innhold

Battlefield: Bad Company 2.

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har problem med gadgets? Får ikke opp med kits eller ammo kits. Kommer bare opp ett dødningshodet og itemen fra forrige kit.

Det tar en stund før du får gadgets. I kit hvor du ikke har unlocket noe enda, blir det litt bugget av og til.

har allerede lukket opp defibs for medic og snart nye riflen til assault så jeg burde hatt de nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor har de tatt ut prone fra spillet? Er det ikke mulighet for det i BF3 klikker jeg fullstendig.

Dice sa at det ville senke tempoet betraktelig, ble også sagt for mange måneder siden

Skrevet (endret)

Hvorfor har de tatt ut prone fra spillet? Er det ikke mulighet for det i BF3 klikker jeg fullstendig.

Tre ord:

Camping.

Camping.

Camping.

Hvem vil ha prone utenom campere? En uting..

Fra artikkel av intervju med DICE:

Dette gir altså i temmelig klare trekk en endelig bekreftelse på at prone ikke blir en del av det endelige spillet. Goldfarb utdyper videre at Battlefield: Bad Company 2 handler om å angripe og bevege seg, ikke å legge seg ned i buskaset og gjemme seg.
Endret av Frode789
Skrevet

Ser at har blitt postet før, men noen som har en løsning på Friends-problemet? (PC)

Sender invites hele tiden, ingen mottar. Vet at mange har addet meg, men får ingen <_<

JEG VIL SPILLE MED EN SQUAD! :angry:

Skrevet (endret)

Quota fra Battlefield.no ;

"Sammen med mange andre servertilbydere har vi blitt bedt om å stoppe våre servere. De vil ikke komme opp igjen før vi får klarsignal fra EA/DICE. De sliter som nevnt i nyheten med at antallet tilgjengelige servere var fort høyt, i forhold til hva verktøyet de har utviklet takler."

Les mer her http://www.battlefield.no/forum/index.php?showtopic=107758&st=0&p=2167397entry2167397 .

Rett å slett formange servere og andre småting , kommer fiks i morgen !(eller så fort de klarer å fikse problemet, mange av de andre serverene er fortsatt oppe enda )

Endret av Bulletus
Skrevet

Har enda ikke klart å koble til noen servere, litt dumt, har faktisk vært ganske gira, og jeg som egentlig ikke liker slike spill en gang. Men som et fuck you til modern warfare 2(som jeg ikke har prøvd men hater av prinsipp) og siden min favoritt gaming\podcast har egen server så tenkte jeg at dette måtte skaffes. Fikk det for 200 kr også så, håper det fikser seg til fredag i allfall.

Prøv å uinstallere beta versjonen, og slette BETA mappa som litt i mine dokumenter.

Eller bare les detta:

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc/925089-kick-connect.html

Spilte aldri betaen, men takk alikevel :)

Kom endelig inn litt ut mot kvelden i går, og det var skikkelig gøy selv om jeg var freekill deluxe, overraskende for en som ikke liker skytespill :p Måtte modern warfare 2 brenne, herlig motivasjon for å spille bad company 2.

Skrevet

Blei glad når eg såg at M1 Garand`en var tilgjengelig ved oppstart av spillet i gårcool.gif Får ikkje tid til å spille det sørlig før søndag/mandag dog..

Skrevet

Selvom jeg elsker spillet har jeg noen ting å utsette på spillet:

* Spiller du vanlig (ikke hardcore) syntes jeg det tar for lang tid å drepe noen. Og da sier alle at da kan du bare spille hardcore. Joda, men da mister jo spotting, kart og andre godsaker som jeg liker med spillet.

* Snipers. På noen brett er dette helt ekstremt. Syntes det er litt latterlig og, fordi vi har jo oppdrag å gjøre, men 10-12 stk står bare å drepe for å få høy k/d ratio. Syntes det er tafatig. Snakket med en level 19 i dag, og han sa alle er snipers fordi andre klassene er underpowered, vet ikke om det er noe der.

Vel, no er visst nok hardcore kun interessant for snipers, sidan det no er garantert one hit kills. Så håpar at e-peen strokers som kjem direkte frå MW2 kan halde seg der og campe med dei vil. Så kan me andre få spele det med folk som ikkje berre sit på ein haug og prøver å snipe.

Og det om at alle andre klassar er underpowered? Det betyr vel heller at snipers er OVERpowered... Uansett er det der berre bullshit. Balansen mellom klassane var god i betaen og demoen, trur ikkje det har endra seg så enormt mykje.

Gjest medlem-239413
Skrevet

Hei og hå!

Jeg har spillt mye MW2, noe som jeg synes er helt konge! :) men er svært interessert i å prøve noe nytt innen denne sjangeren, så er åpen for alt i grunn. Men BC2 høres ut som å være verdt å prøve om det er noe som skal slå MW2. :)

Så jeg lastet ned demoen BC2 multiplayer online.. innstallerte det.. men når jeg trykker på "play now".. så skal den connecte til EA-online, og det holder den på med i kanskje 10 sek, så kommer det opp "unnable to connect to EA-online". Er demoen gått ut på dato kanskje? noen løsninger på dette?

Skrevet

en annen liten ting som irriterer bite litt, er hvordan team speak, altså snakke med mic til andre lagkamerater bare fungerer innen squaden. Forstår det valget, men allikevel.

det gjør det å dele oppgavene squadene i mellom litt vanskligere, sånn "alpha går a" "delta går b" og "charlie dere camper oppe i skaugen" :p Men dere fatter sikkert hva jeg mener. Ønske man ihvertfall hadde muligheten til å snakke med alle på defender/attacker siden. Da hvis noen er irriterende kan vi alltids mute dem

Gjest medlem-239413
Skrevet

Demoen ble avsluttet noen dager før spillet kom ut... Så den kan du ikke spille lenger.

tragisk... :( da må jeg nesten få teste greiene hos en kamerat eller noe.. :)

takker for svaret! :)

Skrevet

Spilte i noen timer i går. Må si det var uvant å spille på baner som er helt ukjent. Moro var det uansett! Blir nok mange timer med dette. En ting jeg følte var litt merkelig var at medic i fra starten ikke har healthpack. Mulig det har med det å lære seg det grunnleggende først. Nå har jeg fått defib heldigvis også. Da er jeg det jeg trenger.

Om noen med PS3 vil spille på lag så gjerne legg meg til. Bruker: TCi82.

Har mic selvsagt.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

BFBC2 må man ha skills og aim for å drepe, akkurat som du må i Killzone 2 :)

Det er det som er så rått med BFBC2! Gleder meg til jeg kommer hjem nå!

Skrevet (endret)

Hey.

Har vært ein gamer.no lurker ganske lenge :p, så eg tenkte krype opp ifra bakken og skaffe meg nokon folk eg kan spele Bad Company 2 med :rolleyes:

Ahh, siden eg er en battlefield veteran angående klaner etc savner eg det å game med nokon Norske folk. Nå er det litt ironisk da at eg har skaffet meg BC2 til PS3 (siden eg er "battlefield veteran")

men for å holde oss litt On-topic, BC2 er et digg spill, gamet demoen en del, ga meg den digge "battlefield feelingen"

It would please me greatly if you add me: PSN: ReimsMaximus

Endret av ModernJeans
Skrevet

Nå funker det for meg, for de som ikkje får det til å funke så gjorde eg dette:

Deleted betaen via steam. Slettet deretter BC2 beta mappen fra mine dokumenter, og reboota steam.

Skrevet (endret)

Hei alle sammen gammel battlefield spiller her som nå returnerer for å spille BC 2, synes det er artig så langt men håper å finne en klan eller i det minste noen å spille sammen mer "fast". Spiller om kveldene ganske aktivt.

Synes det går rimelig raskt å ranke opp så langt, men bare en klasse såklart. Og brukte mange timer på å gå rundt på tomme servere å se meg om å lære brettene (var noe vanskelig med snipers rundt hele tiden).

Tekniske problemer:

Q: Du blir kicka fra server innen kort tid uten noe grunn

A: Oppdater punkbuster Punkbuster. Last ned og kjør pbsetup og pek den mot din installasjons katalog-> oppdater.

Q: Du kan ikke logge på/spille

A: Avinstaller Beta om du har det installert, det fører til konflikt og spillet tror du har beta versjonen.

Q: Serverne er trege og tar for alltid å laste server lister

A: De er overbelastede og derfor trege + de jobber med en issue som plager noen, smør deg med tålmodighet om det er tregt, start å hent server lister gå og gjør noe annet i 15 min.

Q: Mistet tilkobling til EA

A: De har tilkoblings problemer, restart BC2 løser problemet som regel

Q: Mistet rank, satt tilbake til rank 0 når en joiner

A: Resultat av EA server som ikke svarer, poeng du tjener går ikke tapt de blir lagt til i løpet av et døgn som regel. Vil du ha ranken (og alle godsakene) tilbake før du spiller videre: Restart BC2

Q: Windows årsaker til problemer ved tilkobling/punkbuster:

A: Kjør BC2 i kompatibilitet modus som administrator. (Egenskaper -> kompatibilitet -> kryss as for kjør som administrator, eller høyre klikk BC2 ikon-> "kjør som administrator"

Q: Rank går fra 1-65 i løpet av sekunder og tilbake igjen

A: Bug i BC2, de vet om det og det er ikke noe cheat, du har fortsatt gear som tilhører din egentlige rank tilgjengelig.

Har dere flere ting å legge med burde vi kanskje opprettet en FAQ topic å oppdatere for folk å lese om de har problemer.

Vi ses ingame, spiller under nicket Raichor som regel på TV2 serverne og helst rush, fått sansen for den typen.

Endret av guineas

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...