Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
De virker til neste beta event igjen..

 

ja jeg har registrert sånn preorder konto og key greie men prøver logge inn og får beskjed om at kontoen ikke er aktiv for beta eller hva det stod

 

er det noe jeg må gjøre mer utenom å lage den kontoen me den keyen for å logge på?

 

 

Nei du får ikke loga in nå pga at det er ikke noe beta nå, serverne er stenkt.

 

Neste beta er ..................

 

Så du får ikke loga in før da unaset hva du gjør.

 

jammen så lærer gutten a gitt! :) sjuler linker og greier ^^

 

Yezz folkens, skal nå spørre om det er noen ivrige sjeler her.

 

Jeg har kjøpt domenet www.Aion-Norge.no - Domenet er ikke tatt i bruk enda, men alt er klart.

Jeg har satt opp ett forum, typ phpbb til nå. Og det er gjort noen mindre tilplassninger til Aion.

 

Før jeg går videre kan jeg si at dette ikke er noe jalla greier i mine øyne, jeg har tenkt til å legge en god del tid i dette og leter etter noen som vil gjøre dette sammen med meg. Jeg står alene for alle kostnadene akkurat nå, fordi jeg vil prøve å få til dette. Men jeg aner ikke hvor stort det Norske communityet er.

 

Det som trengs er:

 

- Skribenter til å komme med nyheter fra Aion og publisere disse

- Moderatorer hvis dette tar av.

- Gjerne noen med erfaring innen f.eks. webdesign og koding av websider/produksjon.

 

Hvis det er noen her som har lyst til å prøve å dra dette igang - så send meg en PM som en slags søknad. For å kunne være moderator må du være over 18år gammel og rimelig våken i hodet.. ;)

 

det blir en stor og tung oppgave min venn... blir ikke lett for å si det sånn.. kan hjelpe til med å legge til litt info til siden din, kan poste litt på forumet ditt så får du publisere det selv.. jeg henger en del på aionblah, og der kommer nyhetene rimelig kjapt + er en hund på å spionere på ncsofts folk på twitter :D

 

edit:

kommer ikke inn på den siden din men?

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar
http://www.mmocrunch.com/2009/06/22/review...n-beta-weekend/

 

http://steparu.com/reviews/mmo-rpg-reviews...pen-beta-review

 

disse to burde vel gi svar på det meste tror jeg

 

Men det sier jeg selv at nr 8 ikke finner sted i spillet, da ville folk flest skygga unna tror jeg

For dette blir jo et vanlig pay per month mmo

 

Gjennomgangen fra Steparu velger jeg og ignorere for den var totalt ubrukelig. Fyren klarer jo såvidt å skrive, for ikke å snakke om objektive vurderinger.

 

Mmocrunch sin var ganske ålreit, og utifra det han nevnte om å levle opp, questing, etc. virker Aion fullstendig tragisk. Veldig synd egentlig. Virker som om de helt har glemt selve RPG-aspektet og alt dreier seg om å sitte å kjede livet av seg med å drepe 87637418 monstre til man er max level for deretter og faktisk "spille" selve spillet.

 

Tror jeg venter på SW: TOR for å få ett MMO med ett ordentlig innhold, for dette virker skuffende.

 

haha, seriøst? den posten her er en kødde post ikke sant?

hva i pokker skal du med et MMORPG uten quests og drepe mobs? er det heller morro å bli max lvl på null komma nix og så lole rundt uten å kunne charactern din i det hele tatt?

 

har ikke falt deg inn at du faktisk lærer å spille characteren din når du lvler?

 

tror du blir SVÆRT skuffet når SW:TOR kommer for det kommer til å være samma greia.. bare vent og se kansje bioware blir screwd over av EA som de gjorde med Mythic da de lagde Warhammer online.. bare vent til EA begynner å skjønne at det her tar for "lang tid" i deres øyne og bioware må begynne å kutte content / features.. for å ikke snakke om, ikke tro SW:TOR blir grind og drep ditt drep datt quester..

 

Aion er også et mmo fra korea, for en gangs skyld så er det ikke en sikkelig koreansk grinder som de andre spillene NCsoft har fått hitt til Europa / usa

Endret av MrDarkey
Lenke til kommentar
Nå er jeg så sugen på et nytt MMO at jeg har fyret opp AoC igjen!

Blitt endel bedre så får leke litt her frem til Aion kommer..

Noen andre som har startet en ny char i AoC? Spiller på Fury btw..

 

Ja jeg gjorde det samme en liten stund. Men igjen så virket AoC kjempekjedelig etter man spillte i Aion betaen :p

Hadde min char på Fury, men har deaktivert kontoen nok en gang nå.. Fortsatt litt i WAR, men det også ble bare rimelig dødt xD

Lenke til kommentar

Hei jeg bare lurte på en ting er ny på forumet og alt og sjekka ut aion, virker som et helt fantastisk mmorpg forresten;) Jeg har selvfølgelig preordra spillet og nå lurer jeg litt på om det er riktig at jeg laster ned North America versjonen til betaen. Jeg logga meg jo inn som UK member på aion sin side.

Får jeg fortsatt brukt min beta key da eller er det ikke noe vits i å laste ned North America versjonen?

Lenke til kommentar
Du gadd ikke lese noen av sidene i denne tråden, eller søke? Det har blitt svart på femten-seksten ganger allerede.

 

Har lest igjennom endel jo ... men jeg skal sjekke det ut :p det er jo over 50 sider å bla gjennom.

 

Edit: Meh.. fant ut av det ;) det går visst greit med NA bare stille inn launcheren din til Europe så funker alt smuuth.. ;)

Endret av Prottis
Lenke til kommentar
Du gadd ikke lese noen av sidene i denne tråden, eller søke? Det har blitt svart på femten-seksten ganger allerede.

 

Har lest igjennom endel jo ... men jeg skal sjekke det ut :p det er jo over 50 sider å bla gjennom.

 

Edit: Meh.. fant ut av det ;) det går visst greit med NA bare stille inn launcheren din til Europe så funker alt smuuth.. ;)

 

 

Hehe bra at du fant ut av det, hvis det er noe annet du lurer på er det bare å poste her eller sende meg en PM :)

 

Og betaen starter om CBT5 starts in 1d 6h 33m 54s...

 

Eller klikk her for å finne ut akurat hvor lenge det er til den starter.

 

De fleste nye spør om "hvorfor får jeg ikke loga inn, er det noe feil med kontoen min" etc..... men som regel er grunnen at betaen ikke har starta enda så posta da tiden og linken nå med en gang :)

Lenke til kommentar
Har lagt prosjektet på is egentlig, men dere kan alltids se det jeg hadde startet med på http://aion-norge.northern-legends.com <---

 

Synd det hørtes ut som en god plan i mine øyne men man trenger jo ikke akkurat gjøre store tingen der heller .. det som kan gjøres er å legge opp nyttige linker spesielt den med timeren.

Og så kan man stort sett bare holde en liten oppdate ettersom det er så mange sider som allerede oppdaterer om dette emne. Og så kjøre på når spillet slippes eller nærmer seg ... Du tenkte å lage guild/legion av dette også sant?

 

Uansett jeg fikser litt på den jeg eller legger inn noen poster og litt sånn;) så får du bare delete om det er noe som ikke passer inn med dine ideer.

Endret av Prottis
Lenke til kommentar
God dagen! Lurer på hvor folket har planer om å bestille fra? Pleier normalt å bestille fra absoluttspill.no, men de har ennå ikke noe forhåndsbestilling tilgjengelig.

 

Har bestilt fra spaceworld, de gir ut beta-key også selv om det tar mongo lang tid å laste ned game clienten=( Har ikke fått den ned ennå:p og må ha den ned inntill i morgen.

Lenke til kommentar

Aaaah betaen starter seint, klokka 9 for lenge å vente... har ikke testa det ut bare sett noen utrolige filmer!!

En ting jeg lurer på er om spillet krever mye jeg har sjekka opp minimums kravene, men lurer på om noen har noe generell erfaring utifra hva de bruker.

 

Jeg har selv en laptop med windows vista 32 bits, geforce 9500M GS 512, 3k ram, intel core duo T5750 2GHz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...