Gå til innhold

Aion - Generell diskusjon og informasjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

joda, dette fungere jo ganske bra det, fant denne server'n du er på tror jeg... :p Markutan heter min server... men er det fler rare? :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei folkens :)

Holder på med å få i gang beta-spilling men har støtt på et problem som jeg ikke vet løsningen på. Mest sannsynlig er det pga. mine mangelfulle elementære dataferdigheter.

Problemet inntreffer når jeg skal un-zippe Data[1].zip:

1. Jeg får først meldingen: "You need to have the following volume to continue extraction: Data[1].z01"

2. Den finner jeg, og trykker ok.

3. Men da får jeg meldingen: "Enter password for the encrypted file: Sounds\ambient\ambient.pak"

Har ikke noe passord, og når jeg bare trykker "ok" eller "cancel" blir det bare extracted tomme mapper.

Sorry hvis dette er tidenes rookie-spørsmål :rolleyes: Men jeg er nesten desperat på å komme i gang nå!

Håper virkelig noen kan og er villig til å kaste lys over denne situasjonen :) På forhånd takk

Skrevet

Høres ut som noen av filene har blitt kopiert i samme mappe med tanke på [1] i filnavnet.

Rett det opp slik at alle delene har samme navn, Data.z01 Data.z02 osv, evt Data[1].z01 og Data[1].z02 osv.

Skrevet (endret)

du skal ikke unzippe datafilene, du må laste ned alle sammen og bruke installer fila.. altså du skal ikke røre de zippa filene i det hele tatt..

woop, vant en Aion poster fra aion_ayase`s twitter side ista, poster bilder av den så fort jeg får den i posten :)

Endret av MrDarkey
Skrevet

Har fiksa navnene, men tror ikke det var problemet.

Den ene av de fem filene man laster ned, heter Data.zip (på 370MB), den må vel pakkes ut? Det er når jeg prøver å extracte den at jeg blir spurt om et passord...

Skrevet

Takk for det! Filen ble automatisk åpnet i winrar for utpakning så jeg antok at den skulle pakkes ut... Nå har jeg kommet meg til oppdateringsprosessen, men blir spennende å se om jeg kommer meg hele veien :)

Skrevet

Da har jeg utrolig nok klart å komme i gang :rolleyes: Takk for hjelpen, dere begynner nok å bli lei av å måtte hjelpe data-idioter som meg. Må si jeg er helt overveldet over character customization utformingen - har klart å lage en figur som ligner på meg selv! Nå kan jeg endelig oppfylle fantasien om meg selv i en fantasy-verden :D Kan knapt vente til spillet kommer ut...

Skrevet (endret)
Ta et screen av figuren din lama :D

Hehe, skal se om jeg får det til :D

Fytti katta jeg gleder meg til å anskaffe stiligere gear og våpen :D

Endret av lama
Skrevet

Åh fy fela, den der er jo helt sinnsyk :o

Jeg blir fornøyd med mye mindre enn det kaliberet der... Til å starte med i hvert fall ;) Er det raid-loot, pvp-reward eller noe annet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...