vegart Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 hei, lurte på å kjøpe metal gear solid 1,2, og 3 fra amazon, så eg lurte på korleis det er med bestilling og sånt derifra... kan eg bestille rett til adressa mi i norge?
OlavHelland Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 det går fint ann å bestille, men jeg tror ikke ps2en er sonefri.
cavumo Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Du kan prøve fra amazon.co.uk da, hvis de har det inne. De er i samme sone som oss.
OpusNR1 Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 (endret) Bare bestill til hjemadressen din ja, men sjekk først at firmaet som selger spillene sender til utlandet. Sjekk også hvor mye de tar i fraktkostnader. PS2 er IKKE sonefri! Dvs at hvis du har kjøpt din PS2 i Norge vil du ikke kunne spille spill kjøpt i USA. Amazon.co.uk er greit, samme sone som oss. Endret 4. februar 2009 av OpusNR1
vegart Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 (endret) hadde ikkje akkuratt den pakka eg fant på amazon.com meeen så er det så mange spill at eg må nesten kjøpe de over lengre tid! takk for svar:) (edit) skal spille det på min ps3, 40 gb.... er sone på det fordi sant? Endret 4. februar 2009 av kjellfrid
Nøtte Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Tja kjøpte en bok en gang i tiden fra amazon.com og fikk den levert etter en uke! Jeg bestilte til min hjemme adresse med den dyreste shippings da... slapp alt av fortolling og sånne kjipe saker!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå