Gå til innhold

Feature: Enda mer fingerspissmoro (iPhone)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

iFart free er morsom, lasta også ned ball-avoider eller noe lignende, gratis og supergøy!

 

Edit: Spillet heter fallingballs, ikke ball-avoider.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Deilig å se at dere skriver iPhone og iPod på riktig måte i motsetning til visse andre.

 

De pleide å skrive bevisst å skrive Iphone, vet ikke hvorfor de har endret det. De hadde en hel artikkel om hvorfor de skrev med stor I.

Det var fordi Amobil/HW startet en STOR greie om at de skulle stå på norske regler når det kom til store bokstaver. Nå som Gamer er uavhengige kan de skrive det de føler seg komfortable med! :)

Lenke til kommentar

Har lastet ned reMovem, et spill jeg har slått ihjel noen timer på. Du skal trykke på 2 eller flere farger som er connected for å fjerne "bobler". Fjerner man flere bobler på et trykk, får man flere poeng.

 

Ellers synes jeg Fieldrunners er heller dårlig. For lett og for langsomt. Burde vært en spoleknapp eller noe.

 

iQuickdraw er ikke verdt 6 kroner. Spill der du skal "trekke" før en computer og skyte. Spilte det en gang og var lei..

 

Flick Fishing er et OK fiskespill, ikke like forseggjort som iFishing. Blir mye det samme med dem, fisking er kjekkest i virkeligheten..

 

RealFootball er bedre enn alt av fotballspill jeg har prøvd på håndhold før (har ikke spilt fotball på DS eller PSP..), og det er et av de bedre spillene jeg har prøvd. Litt lett å knote med kontrollen, ettersom pad'en ikke stikker opp, men er flat (tegnet på skjermen i spillet).

 

SkiJump er et skihopp spill som for meg minner litt om skijump til PC. Ikke at noe er likt, likevel har det noe av samme underholdningsverdi i seg.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Kan anbefale flere 6 kroners-spill, blant annet GloBall, GlassTower, Kryzer Prologue og Flight Control.

 

Utviklerene (Firemint) bak det sistnevnte spillet har også laget iPhone's beste racingspill; Real Racing, det mest realistiske racingspillet til plattformen. Selv den høye prisen på 55 kroner, får du likevel mye for penga!

 

Mitt siste innkjøp er Inkvaders, Chillingo's svar på Zombieville USA for 6 kroner. Jeg sier; kjøp før den går opp til 11 kroner.

 

Vil også nevne Backflip Studios to titler; Ragdoll Blaster og Paper Toss World tour!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...