Gå til innhold

OXM: vi har prøvd en Warthog!

Laland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahah fy søren så heldig de er! En warthog hadde vært deilig å ha på hytten ute på landet (om jeg så hadde en hytte på landet, dog).

Skulle også likt en liten Ghost. ;)

Skrevet

Det er Peter Jackson's Weta workshop som har lagd den - de som lager ting til filmene hans! Må også nevnes at den er lagd fra scratch og de brukte bare seks uker! Når/hvis Halo filmen kommer skal de lage en med fire induviduelle støtdempere - liek the thang from the game! :o

Skrevet
Hah, er det noe man ikke vil gjøre er det å kræsje en warthog!

QTF

Vet fra erfaring at bare du er nær et fortau så vil den ta et par barrel rolls før den kommer seg på hjula igjen.

Men nerden i meg tenker det ville være morsomt å ha en slik.

Skrevet

Huh, rart, for hele meg i meg tenker det hadde vært hysterisk å kjøre den til skolen. Hadde neppe fått noen bot av purken med det første.. :p

Skrevet
Huh, rart, for hele meg i meg tenker det hadde vært hysterisk å kjøre den til skolen. Hadde neppe fått noen bot av purken med det første.. :p

Sladdet inn skoleveien. :lol: Kunne vært morro, men tror ikke popo hadde vært så glad for et svært maskingeværet.

Skrevet

Helt fantastisk! Hadde jeg vært milliardær, skulle jeg jaggu meg ringt Peter Jackson og bestilt en slik en :D

Så skulle de ha fått en milliard til å utvikla en Ghost også, de er så fantastiske å kjøre :elsk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...