Informanten Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Hæi! Flere som er harry og laster ned gamle 64 eller annet spill på Wii`n sin? Har flere kvelder hatt nostalgiske øyeblikk med spill som Ik+, green beret, Super mario 1-2 og 3 m.m
Satori Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Klart, en av grunnene til å ha Wii er jo for å laste ned alle de gode klassikere du har gått glipp av eller vil spille igjen. Spiller Secret of Mana nu, its fantastic!!
Åsmund_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 wow det viste jeg ikke var mulig. Må wii være koblet til internett eller kan det kjøres fra cd?
Satori Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Wii må være koblet til internett ja. Men den har trådløs innebygd så skal vel gå greit, for de som har kabel nett kan man kjøpe adapter. Du kjøper Wii-points på Wii-shop channel som er ferdig instalert i Wii'en og etter på kan du bare bruke de poengene til å kjøpe hva du vil av spill fra NES, SNES, N64, SEGA MS, NEO-GEO og andre platformer. Det er klart at ikke alle spill er tilgjengelig via Wiien men mange gode klassiere er det.
paddehatt Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Tror jeg har flere virtual console-spill enn originale spill til wiien Gøy med gamle spill, og helt ålreite priser. Regner med at de har tenkt til å gi ut flere gamle klassikere etterhvert også?
fnwilborn Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har fire Wii-spill og rundt 20 WiiWare- og retro-spill til min Wii, og tror ikke jeg er den eneste.
Satori Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Funker World of Goo bra med Wiimoten? Jeg har spillet på min Mac men har lyst til å prøve det på stor skjerm.
paddehatt Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Funker World of Goo bra med Wiimoten? Jeg har spillet på min Mac men har lyst til å prøve det på stor skjerm. Aldri prøvd det med annet enn wiimote, men synes det funker helt perfekt til spillet
Satori Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Bra, da kjøper jeg denne neste gang. World of Goo var jo en av de beste indie spill i 2008! Defend your Castle er også artig tittel i WiiWare biblioteket. Gøy å spille det med 2 stykker.
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Jeg har defend your castle. Sluttet og være morsomt etter 10 min.
Matsini Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Lastet ned Street Fighter 2 i går. For et spill! Fortsatt konge den dag i dag, Matsini
Gormers Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Prisen er litt i overkant IMO. Men hvis du vil gjenoppleve gamle minner nå antar jeg vel det ter verdt det.
rbr Skrevet 17. februar 2009 Skrevet 17. februar 2009 har lastet ned super mario 3,sonic og street fighter 2 til nå, og det blir nok flere etter hvert.
AltF4 Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 Jeg er i humør til å kjøpe en ny konsoll om dagen, og siden jeg har så knakende lyst til å spille No More Heroes så blir det vel en Wii (dessuten er den billigere enn en PS3 ) Er det mulig å lagre spillet sitt i de gamle NES-spillene som Super Mario 1- 3?
Gormers Skrevet 20. februar 2009 Skrevet 20. februar 2009 På en måte. Du kan ikke akkurat lagre spillet utover det spillet selv tillater, men du vil fortsette der du var hvis du slår av maskinen (må velge å gå til wii menu for at det skal bli lagret). Dette er altså bra hvis du ikke orker å runne ett spill på en dag, men det gjør ikke spillet lettere å runne siden du kan ikke velge å starte fra et visst sted.
Sersjant SEGA Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 (endret) Laster ned noe, men jeg foretrekker å spille de på de gamle konsollene de hører hjemme. Kanskje enda mer harry, men jeg har det storartet når jeg spiller på mine gamle klassikere. Blir til at jeg laster ned litt TurboGrafx spill og ting som jeg har lyst å teste men er for dyrt på bukta. Endret 15. april 2009 av Sersjant SEGA
Gormers Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 (endret) Lastet ned super mario RPG etter anbefalinger her på forumet. Var faktisk ganske moro, og er litt snodig å se hvor lite TBS sjangeren har utviklet seg siden det spillet kom ut i 1996. Dialogen er faktisk ganske underholdende også. Knappeoppsettet på GC kontrolleren(wavebird:P) er også god. Endret 15. april 2009 av Gormers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå