Gå til innhold

Et spill jeg ikke husker (på PC)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som dere sikkert forstår ut ifra den noe søkte tittelen, leter jeg etter et spill jeg ikke husker hva heter...

Jeg spilte det som barn, på PC vel og merke (kan ha vært Macintosh, litt usikker). Uansett, husker at det var 2D og sikkert dårlig grafikk (i.e. pixlete). Du styrte en bjørn (tror jeg), og skulle gå rundt på eventyr.. litt usikker på hva plottet var, mulig man skulle komme seg vekk fra en øy. Husker man måtte finne mat, og store drops var en av matvarene som lå rundt omkring på bakken... tror det var fiender involvert, samt forskjellige ting man fant rundt omkring.

Det er vel det jeg husker for øyeblikket... hvis du på mirakuløst vis skulle få noe ut av dette, vennligst post her eller send meg en melding snarest.

-madscientist

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wow, takk for all hjelp, setter virkelig pris på dette!

Ingen av spillene er det jeg leter etter, dessverre... om det hjelper noe, så tror jeg ikke at spillet var proppfullt av animasjon (i.e. bjørnen, eller hva det nå var, "bevegde" ikke på seg når du flyttet han, bare endret posisjon... om du skjønner).

Anywho, setter pris på dette!

-madscientist

Skrevet

Ingen av de heller, nei.. som nevnt trenger det ikke å ha vært en bjørn, muligens et bjørnelignende vesen... om jeg ikke husker helt feil, hadde dyret på seg en grå-aktig drakt... bah

Skrevet
Rupert and the toymakers party

game_toymaker_taskset.gif

Hehe nope:P

Så vidt jeg husker var ikke denne "bjørnen" en veldig definert bjørn.. mer som en firkant med ører, kan du si.. tror jeg, anywho.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...