madscientist Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Som dere sikkert forstår ut ifra den noe søkte tittelen, leter jeg etter et spill jeg ikke husker hva heter... Jeg spilte det som barn, på PC vel og merke (kan ha vært Macintosh, litt usikker). Uansett, husker at det var 2D og sikkert dårlig grafikk (i.e. pixlete). Du styrte en bjørn (tror jeg), og skulle gå rundt på eventyr.. litt usikker på hva plottet var, mulig man skulle komme seg vekk fra en øy. Husker man måtte finne mat, og store drops var en av matvarene som lå rundt omkring på bakken... tror det var fiender involvert, samt forskjellige ting man fant rundt omkring. Det er vel det jeg husker for øyeblikket... hvis du på mirakuløst vis skulle få noe ut av dette, vennligst post her eller send meg en melding snarest. -madscientist
Joy Division Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Trodde det var Banjo-Kazooie, men det spillet er ikke på PC..
Laland Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Trodde det var Banjo-Kazooie, men det spillet er ikke på PC.. 2d? Tror ikke det.. :-/
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 2d? Tror ikke det.. :-/ Men det hadde vært rått om de fant ett glemt Banjo-kazooie 2d spill som ingen husket.
Datasmurf_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Høres ut som et av mine favorittspill opp gjennom årene. Animal Quest, fra Alive Software. Man kan spille forskjellige dyr, min evige favoritt var svartbjørn ^^
teveslave_InnleggNO Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 Mulig du fikk svaret over her. Eller var det kanskje et av Skunny-spillene du tenkte på, kanskje dette? Riktignok ingen bjørn der, men et ekorn.
madscientist Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 Setter pris på all hjelp, men det er nok dessverre ingen av de foreslåtte spillene... men igjen, tusen takk for hjelpen!
Penneknekt Skrevet 4. februar 2009 Skrevet 4. februar 2009 (endret) Kan det ha vært Little Bear Quest? Eller kanskje Snowy: The Bear's Adventure? Endret 4. februar 2009 av Penneknekt
madscientist Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Wow, takk for all hjelp, setter virkelig pris på dette! Ingen av spillene er det jeg leter etter, dessverre... om det hjelper noe, så tror jeg ikke at spillet var proppfullt av animasjon (i.e. bjørnen, eller hva det nå var, "bevegde" ikke på seg når du flyttet han, bare endret posisjon... om du skjønner). Anywho, setter pris på dette! -madscientist
Penneknekt Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 (endret) Hm. Dette var vanskelig. Kan det være Bear Bovver? Eller Scare Bear? Endret 5. februar 2009 av Penneknekt
madscientist Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Skrevet 5. februar 2009 Ingen av de heller, nei.. som nevnt trenger det ikke å ha vært en bjørn, muligens et bjørnelignende vesen... om jeg ikke husker helt feil, hadde dyret på seg en grå-aktig drakt... bah
teveslave_InnleggNO Skrevet 5. februar 2009 Skrevet 5. februar 2009 Husker du omtrent når du spilte det? Da kan du jo prøve å tråle deg gjennom titlene her: http://en.wikipedia.org/wiki/Category:20th...ury_video_games
Robopope Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Husker jeg spilte det mye som liten dretunge. kommer ikke på navnet though :(I
lolidude_InnleggNO Skrevet 6. februar 2009 Skrevet 6. februar 2009 Haha Hvor mange spill er det som handler om bjørner?
madscientist Skrevet 7. februar 2009 Forfatter Skrevet 7. februar 2009 Haha Hvor mange spill er det som handler om bjørner? Dessverre alt for mange...
Robopope Skrevet 7. februar 2009 Skrevet 7. februar 2009 Tror jeg har løst problemet.. :o kan det være Fatty Bear. Var ivertfall det jeg mente tidligere Wikipeida: http://en.wikipedia.org/wiki/Fatty_Bear Youtube:
madscientist Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Tror jeg har løst problemet.. :o kan det være Fatty Bear. Var ivertfall det jeg mente tidligere Wikipeida: http://en.wikipedia.org/wiki/Fatty_Bear Youtube: Beklager, det var nok ikke det heller, nei.. grafikken på spillet jeg snakker om var langt mer primitiv, nærmest Paint-kvalitet... men tusen takk for innsatsen!
madscientist Skrevet 8. februar 2009 Forfatter Skrevet 8. februar 2009 Rupert and the toymakers party Hehe nope:P Så vidt jeg husker var ikke denne "bjørnen" en veldig definert bjørn.. mer som en firkant med ører, kan du si.. tror jeg, anywho.
Habitats Skrevet 8. februar 2009 Skrevet 8. februar 2009 Kan du ikke prøve å tegne noe i paint, av det du husker?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå