Gå til innhold

Empire: Total War - Generell diskusjon og informasjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal jo gå ann å starte spillet i kompatibilitetsmodus med et annet OS.

Men det bruker jo å stå på pakken/nettsiden eller noe sånt hvilket OS som støttes av spillet.

Selv om det høres rart ut at et spill ikke skal støtte et slikt OS, så vet man aldri.

 

Vi får heller se hva som skjer, hvis ikke er det vel bare å skaffe et annet OS? :p

 

 

Nesumar

Lenke til kommentar
De har laget en ny grafikkmotor og utviklet en helt ny AI, så da har de sikkert laget ny fysikk eller forbedret den gamle.

Det meste er nytt i dette spillet. De har endelig ansett folk på heltid til å bare jobbe med AI til dataen. Jeg er alltid litt skeptisk til hvor bra AIen er men så lenge den gir en større utfordring på slagmarka en de forrige spillene så er det positivt. Det hadde vært gøy om AIen slo deg pga. de klarte bruke bedre strategier i forhold til at de slo deg pga. Vanskelighetsgraden gjør at de får syke buffs med Moral.

 

Det meste virker som om er litt mer seriøst i Empire Total War. De har brukt mer tid og brukt ressursene sine bedre. De har jo hatt en person som jobbet med fysikken til vann og sjø i over ett år. Det må jo bare bli bra!

 

Nå kommer jo snart Demoen. Det gleder jeg meg virkelig til.

 

Cu on the Battlefield!

Lenke til kommentar

Ser mektig pent ut på filmene!!!

Har forhåndsbetilt det på steam for et par uker siden:-)

Må si jeg gleder meg til å seile rundt på sjøen og skyte ned andre skip!

Digger å ha så mange units på en gang på skjermen selvom jeg blir noe forvirret en gang i blandt!!!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374
Har både 32-bits og 64-bits versjon av Vista installert, men det er pes å installere 32-bits igjen hvis det ikke 64-bits støttes.

 

Spillet ser sinnssykt fett ut. Gleder meg. Blir nok en tidstyv dette...

 

Javel? Aldri hatt noe problem med å installere 32-bits spill på min Vista 64-bit.

Lenke til kommentar

Sitter her og lurer på om eg skal forhåndsbestille det på steam for å få med Rome: Total war. Men lurer på en ting. Er det sånn at en kan linke spillet til steam kontoen din selv om du kjøper det i boks? I så fall vil eg heller ha en fin boks og et kart eg kan henge på veggen :)

Lenke til kommentar

Hvis jeg bestiller Empire: Total War Special Forces Edition fra absoluttspill, vil jeg få alle de nye unitsene som CDON tilbyr?

 

CDON tilbyr 6 ekstra units, men på absoluttspill står det at man får "en exclusive ingame unit". Dette virker litt merkelig siden spesialverisjonen skal inneholde de nye unitsene allerede. Jeg vet ikke om det er en skrivefeil fra absoluttspill eller om utviklerne bruker samme taktikk som Funcom gjorde med AoC, men ikke faen om jeg gidder å bruke hundre spenn ekstra for å kjøpe cdon verisjonen hvis jeg bare får 5 units mer.

 

 

499kr + frakt.

https://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/

 

599kr

http://cdon.no/spill/empire%3a_total_war_s...edition-4069663

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...