KatrinaS Skrevet 20. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 20. januar 2015 Du fikk den, men du var så tung at den knakk. Jeg ønsker å flytte inn til kjæresten i sommer Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 21. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Det gjorde du, men hen fikk kalde føtter og rømte hjemmefra Jeg vil til Tel Aviv på ferie. Endret 21. januar 2015 av Maurits91 Lenke til kommentar
Smule Skrevet 21. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2015 Det gjorde du, men hen fikk kalde føtter og rømte hjemmefra Jeg vil til Tel Aviv på ferie. Du er på Gardermoen (eller hvilken som helst flyplass i Norge avhengig av hvor du bor), du har flybiletter til Tel Aviv. Plutselig kommer det en ganske fin dame forbi. Du spør; "vil du bli med meg på do og spille Ludo"? Hun svarer ja med et lite glimt i øyet. Dere går inn på do, hun begynner av en eller annen grunn og kle av seg. De digre puppene bare blender deg. "Auuuu, jeg blir blind!" skriker Maurits. Ta på deg klærne så vi får spilt Ludo! Wut? "Jeg trodde vi skulle lage barn jeg"? Skrek den deilige blondinen. Hva tror du? Vi skulle jo spille Ludo! skrek Maurits. Hun blir så sur at hun stjeler både bilettene til Tel Aviv og ludospillet. Du må da traske hjem tomhendt. Der tar du deg en kjapp runde sjakk mot pcen. Jeg vil gjerne ha en hund. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2015 Du får en hund, men den forsvinner og du ser den aldri igjen. Jeg vil vinne masse penger. Lenke til kommentar
Retardicus Skrevet 21. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2015 Du vinner masse penger, men på vei hjem fra banken med tusenlappene i en trillebår blir det plutselig sterk vind og alle pengene blåser bort... Jeg vil spille yatzy Lenke til kommentar
settings Skrevet 21. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2015 det gjør du, men uheldigvis uten blokk og terninger.jeg ønsker meg middag Lenke til kommentar
Retardicus Skrevet 21. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 21. januar 2015 Middag får du, men det er pultost med thousand islands Lenke til kommentar
lumfong Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 Vil smekke til en kjendis Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 Du blir anmeldt, og må sone 30 dager for vold. Jeg vil fikse bilen. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 22. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 22. januar 2015 Du fikser bilen, og du skal polere den når du er ferdig, men greier å bruke et etsende middel istedenfor slik at hele panseret etser bort. Vil bli en god far. Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 23. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2015 Det gjorde du, men hen fikk kalde føtter og rømte hjemmefra Jeg vil til Tel Aviv på ferie. Du er på Gardermoen (...) fantastisk! OT: Det har du vært i over 19 år nå, men dattera di ønsket å bli med i hare krishna, og du ble så sur og ikke ville la henne gå, men så rømt hun hjemmefra. Da ønsket du hevn over hare krishna-folk, samt å få henne komme tilbake, så du reiste verden rundt Kill Bill style... men du har aldri funnet henne. Bare reist rundt til å slåss Jeg vil bli en astronaut Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 23. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2015 Hahaha den var bra Du blir en astronaut. Men du finner ut at når du er på vei opp i rommet, så finner de andre astronautene ut at de ikke liker deg, og kaster deg ut av skipet! Jeg vil slappe av i helga Lenke til kommentar
Dissikutere Skrevet 23. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2015 Hahaha den var bra Du blir en astronaut. Men du finner ut at når du er på vei opp i rommet, så finner de andre astronautene ut at de ikke liker deg, og kaster deg ut av skipet! Jeg vil slappe av i helga Du for slappet skikkelig av, men heretter er det kun hverdager på deg. Aldri mer helg eller fri. Jeg ønsker meg en potet Lenke til kommentar
eller Skrevet 23. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2015 Du for slappet skikkelig av, men heretter er det kun hverdager på deg. Aldri mer helg eller fri. Jeg ønsker meg en potet Utsolgt. Jeg ønsker meg ingenting. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) Du tar en potet. Du steker den, koker den og spiser den med skallet.På tross av dette, er du fremdeles litt lei deg, litt trist og litt trett.Seint ute. Jeg ønsker meg ingenting. Du blir påprakket en masse arvegods som opptar plass, er ubrukelig, og som du ikke kan kaste. Eg ska ha baot-is. Endret 23. januar 2015 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Maurits91 Skrevet 27. januar 2015 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2015 Du kjøpte en baot-is, men så kom obama og stjal den Jeg vil ha en kjæreste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå