Gå til innhold

Ødelegg brukeren over deg sitt ønske


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det gjorde du, men hen fikk kalde føtter og rømte hjemmefra :p

 

Jeg vil til Tel Aviv på ferie.

Du er på Gardermoen (eller hvilken som helst flyplass i Norge avhengig av hvor du bor), du har flybiletter til Tel Aviv. Plutselig kommer det en ganske fin dame forbi. Du spør; "vil du bli med meg på do og spille Ludo"? Hun svarer ja med et lite glimt i øyet. Dere går inn på do, hun begynner av en eller annen grunn og kle av seg. De digre puppene bare blender deg. "Auuuu, jeg blir blind!" skriker Maurits. Ta på deg klærne så vi får spilt Ludo! Wut? "Jeg trodde vi skulle lage barn jeg"? Skrek den deilige blondinen. Hva tror du? Vi skulle jo spille Ludo! skrek Maurits. Hun blir så sur at hun stjeler både bilettene til Tel Aviv og ludospillet. Du må da traske hjem tomhendt. Der tar du deg en kjapp runde sjakk mot pcen.

 

Jeg vil gjerne ha en hund.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det gjorde du, men hen fikk kalde føtter og rømte hjemmefra :p

 

Jeg vil til Tel Aviv på ferie.

Du er på Gardermoen (...)

fantastisk! :rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

 

OT:

 

Det har du vært i over 19 år nå, men dattera di ønsket å bli med i hare krishna, og du ble så sur og ikke ville la henne gå, men så rømt hun hjemmefra. Da ønsket du hevn over hare krishna-folk, samt å få henne komme tilbake, så du reiste verden rundt Kill Bill style... men du har aldri funnet henne. Bare reist rundt til å slåss :p

 

Jeg vil bli en astronaut

Lenke til kommentar

Hahaha den var bra :p

 

Du blir en astronaut. Men du finner ut at når du er på vei opp i rommet, så finner de andre astronautene ut at de ikke liker deg, og kaster deg ut av skipet!

 

Jeg vil slappe av i helga

Du for slappet skikkelig av, men heretter er det kun hverdager på deg. Aldri mer helg eller fri.

 

Jeg ønsker meg en potet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...