Gå til innhold

Need for Speed Shift, realismens inntog i serien?


Anbefalte innlegg

Håper virkelig de kommer med en ny "underground"-versjon. Der hele spillet foregår i en stor åpen by med masse lys og reklame om natten. Det ville vært fantastisk :wub:

 

Har selv lite til overs for Porsche Challenge, og det samme gjelder simulatorspill, så jeg håper det uannonserte fjerde NFS-spillet Blackbox jobber med vil være en oppfølger til Underground.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg likte underground også. Hopper at MMO spillet Need for Speed: World Online bli et fri kjør bar by med alt det, og jeg hadde ikk enåkka imot vis det var samme deler på hver bil men det budde være mer av dem 4 dårlig eboddikts har dem nå ført igjenom 3 NFS på alle bilan jeg er lei av dem. jeg liker ikke så mye og kjøre på racebannen men SHIFT kunne jo like vel vært gøy. Håppe nok at det nye NFS folkan gjør en god jobb

Lenke til kommentar

Da underground kom var det nytt og om ikke spennende var det i hvert fall kult. EA burde ha hoppet av Fast and the Furious bandwagonen etter det. Men det orginale Underground var et ok spill det, har nesten bare gode minner fra det. Oppfølgerene derimot var ikke så spennende og i hvert fall ikke orginale. Håper NFS:Shift blir i bunnen et bra spill uten å måtte ty til flotte damer og street racing kulturen som trekkplaster.

Lenke til kommentar

Synst Need For Speed har gått lenger og lenger bort fra sine orginale røtter de siste årene , og at de nå skal lage spillet realistisk synst jeg er et stort steg i feil retning egentli , for det de har oppnått da er vel strengt tatt å fjerne d siste elemente som gjore need for speed, need for speed . Er dog min mening :rolleyes:

Lenke til kommentar

Håper det nye Need for Speed blir litt mere "Gatebil" over seg, med klassiske europeiske og amerikanske biler fra 60-80-tallet! Og ikke bare de vanligste bilene som er i alle andre spill. Ønsker også at det skal være tilbake til baner slik som Porsche, Hot Pursuit 1/2 og lignende. Man ser bare hvor morro Flatout: Ultimate Carnage var, og der var det ikke "åpent landskap" man kunne kjøre rundt i.

 

Det nye Motor City Online spillet må derimot bli litt "fri kjøring" over. Det hører med til et MMO-spill.

Lenke til kommentar
Jeg frykter at de vil ta racingen vekk fra veien og tilbake til bane igjen. Og da blir mye av grunnen til å være entusiastisk over en mer realistisk NFS borte for meg.

 

 

De har ihvertfall en av spillverdenens beste Nordsløyfe, så om ikke det blir landevei blir det ihvertfall skikkelig gjengitte baner.

 

Nordsløyfa er jo teknisk sett en landevei da, så litt dårlig valg av eksempel :p

Lenke til kommentar
Jeg frykter at de vil ta racingen vekk fra veien og tilbake til bane igjen. Og da blir mye av grunnen til å være entusiastisk over en mer realistisk NFS borte for meg.

 

 

De har ihvertfall en av spillverdenens beste Nordsløyfe, så om ikke det blir landevei blir det ihvertfall skikkelig gjengitte baner.

 

Nordsløyfa er jo teknisk sett en landevei da, så litt dårlig valg av eksempel :p

 

 

Slightly Mad hadde visst ikke lagd Gtr Evo, som jeg trodde først. Veldig off topic her nå, men banen ble bygd som en racingbane i 1925. Har aldri vært allfarsvei, men uttallige arrangementer har vært der. Skal de først ha racing på bane så er det ålreit med en skikkelig gjengivelse så rundetidene kan sammenlignes med de ekte.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid vært positiv til nye spill i NFS-serie, men optimismen min har lenge vært synkende. Undercover var det første spillet jeg ikke trengte å teste for å konkludere med at det var søppel. Det kom vel aldri noen demo heller, og det var vel sikkert bevisst. "If we release a demo, they will know this game blows! We can't do that! Let them buy it and find out."

 

Nå derimot føler jeg at indikatorene peker i riktig retning. Jeg gleder meg veldig til å spille et NFS-spill hvor bilene ikke oppfører seg som om de går på skinner. Jeg tar det for gitt at det vil bli lagd en skikkelig skademodell, og at skade på bilene faktisk påvirker hvordan de kjører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...