Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (28. januar)

kewell79

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens Deal of the Day er Fallout 3 DLC Link

Dvs: Mothership Zeta, Point Lookout, Broken Steel, The Pitt og Operation Anchorage.

Alle tilleggspakkene har blitt redusert i pris, fra 800 points til 400 points. Jeg hadde ikke kjøpt noen av dem på forhånd, så nå "sparte" jeg 2000 points. :)

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet

Er det nokre forskjellar på denne versjonen og den som følger med Orange Box (til PC)?

Tatt fra Wikipedia:

Portal: Still Alive

Portal: Still Alive was announced as an exclusive Xbox Live Arcade game at the 2008 E3 convention, and was released on October 22, 2008.[45] It features the original game, 14 new challenges, and new achievements.[46] The additional content was based on levels from the map pack "Portal: The Flash Version" created by We Create Stuff and contains no additional story-related levels

Skrevet

Splosion Man kjøpt. Rart det ikke var reklamert noe sted i xbox menyene. Jeg så det i alle fall ikke noe sted.

Skrevet

Forresten ganske "farlig" å ha mange MS points. Kjøpte 20.000 points (1600kr) for ca en måned siden og nå har jeg bare 700 igjen. På tide å kjøpe 10 tusen til snart...

Skrevet

Deal of the Week: Splosion man (400 MS points) Link

Gamerankings score: 85,74

Liker dere hektiske platformspill i 2D? Liker dere et herlig spill til en billig penge? Liker dere kake? Kjøp Splosion Man! :)

står 800 på linken........

Skrevet

Eg kjøpte det (via Xbox.com) til 400 MSP på måndag, så prisen er definitivt riktig. Og "deal of the week" har vel alltid kun vore for Gold-medlemmar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...