Gå til innhold

Skrivebordstråden V1

Sophonax

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Nytt skrivebord, nytt bilde.

Ingen kan si at dette ikke er kult?

Skrevet

Kan ikke si jeg er så begeistret for å lage mønstre med ikonene på skrivebordet, nei. Hvis jeg hadde hatt ikoner på skrivebordet, ville jeg brukt "Fences". Noe jeg forresten bruker på den andre laptopen min.

post-24-1097079606_thumb.jpg

Sånn ser det ut her nå. Noen ganger har jeg på sidepanelet også med klokke og dato.

• 2 uker senere...
Gjest Bruker-127711
Skrevet

Skrivebord uten ikoner er ikke tess.

Skrevet

Er 100% enig med drugiS, skrivebordsikoner er hat. Det er så frustrerende å se skrivebordene til folk som bruker det som mellomlagring av ALT, type 12 excel-filer, 4 word-dokumenter, 3 PDF-filer, og så videre. For dem som liker å bruke skrivebordet så mye, så burde man ihvertfall gi Fences et forsøk, det programmet er genialt til å skape orden på et ellers rotete skrivebord.

For min del er både windows og linux-innstallasjon helt uten ikoner på skrivebordet. Kunne ikke hatt det på noen annen måte ;)

Skrevet
post-63-1097080273_thumb.jpg

Skrivebordet er til for å brukes! Er på den 'store' laptopen nå, og tar meg skjeldent tid til å rydde.

Hehe, minner meg om min gamle PC. Stappfult av ikoner over nesten hele skrivebordet :p

Skrevet

Tenker jeg skal prøve meg med rocket dock nå. Og til dere som mener det er dumt å ikke ha ikoner så ser dere kanskje at jeg har dem på baren i stedetfor. Dessuten har jeg en egen desktop mappe.

Skrevet (endret)

En av dem som ikke liker ikoner på skrivebordet, bortsett fra papirkurven av en eller annen grunn. Den MÅ være der.

desktop.jpg

Tror jeg skal prøve RocketDock.

Endret av Villanden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...