iharal3 Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Skal nok ha dette. Jonas spikret akkurat inn den siste spikeren.
Crazy Joe Davola Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Det der så jo faktisk litt artig ut. Men er litt redd for at spillet kan bli for lett med alle de superkreftene. Men skal defivitivt følge med på dette når det nærmer seg release
AltF4 Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 etter å ha sett gameplayvideoen i op så vet jeg ikke helt lenger. Hvor mange hvite varebiler som knuser rutene bare man dytter borti de skal man måtte forsere før man har runda det? Så ut til å ha et kjedelig miljø, og jeg kan ikke si jeg ble alt for imponert over slossingen heller. Dessuten lukter det lit vondt av at man skal kunne bli "store" monster - jeg elsker spill som omhandler genetikk og alt det der men det skal gjøres innenfor grenser jeg kan godta. Å gå fra normalt menneske til en diger monstergreie på 1-2-3 blir liksom for dumt i en slik setting. Men, jeg har ikke prøvd spilet enda, så foreløpig er det bare gjetning. Ser ikke borti i fra at jeg blir solgt.
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 27. mars 2009 Skrevet 27. mars 2009 Hoho, jeg er solgt for lenge siden. Gleder meg veldig mye til jeg får prøvet spillet. Dette og RF:G er vel de to spillene jeg ser mest frem til i Juni.
Loyd_InnleggNO Skrevet 30. mars 2009 Skrevet 30. mars 2009 Syntes at Prototype så veldig lovende ut i starten, men nå virker det ikke fullt så lovende lenger. Miljøet virker alt for ensformig og gameplayet virker repeterende. Hvis gameplayet er så repeterende som det jeg har fått inntrykk av utifra videoene på gametrailers tror jeg ikke dette spillet blir det helt store. Men man skal aldri si aldri
Easthill_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Skrevet 31. mars 2009 Du kan elbow-droppe en tanks fra 200 meters høyde - nuff said.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Woaw.. Vet ikke hva jeg skal si, gåsehud og ståpikk.. Flopper dette spillet vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.
AltF4 Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Tja, Atsjonas, du kan jo spille det? Personlig gjetter jeg på helt gjennomsnitlig gameplay. Ser ingenting som gjør at jeg blir helt awestruck akkurat, og ser ikke så mye nytt i og for seg heller. Merkelig oppførsel av tanks og infiserte bygninger (lol?), og den gameplayvideoen postet før i tråden ser ut til å være plaget av et utrolig lass med kjedelige hvite lastebiler. Ikke så veldig inspirerende akkurat. Blir et kjøp for å prøve, men når avhenger av utsalgspris.
Vrengtpolvott Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Ser helt ok ut. Alle videoene er helt like, og ser ikke ut til at det er mye variasjon i spillet, så jeg kommer helt sikkert til å bli kjapt lei.
BioDex Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Blir definitivt et kjøp for min del. Bare digger sandkasse action, og dette spillet ser bare helt rått ut
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Alex tar en curbstomp! Vedder på at søstra til Alex, Diana eller no, dør. Kan se det for meg, helt på slutten, han ondeste tar henne som gissel og knerter henne. Da blir Alex sint, og bam der har du epic bossfight.
AltF4 Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 (endret) Høres ikke ut som noe oppfølgermateriale Atsjonas. Hun blir vel heller kidnappet som kick off på historien av Prototype 2 tenker jeg. Edit: Ridende rytter til hest Endret 18. april 2009 av AltF4
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Enten så dør hun, eller så blir hun kidnappet. Alltid slik med søstre/nærmeste til hovedpersonen.
AltF4 Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Skal ikke se bort i fra det, gitt. Eller så har ikke hovedpersonen noen nære relasjoner over hodet, men det gjelder jo ikke Prototype da. Spent på hvordan kontrollen er, om det finnes variasjoner for hopping eller om du må hoppe langt hele tiden. Presisjon er stikkordet. Håper for guds skyld de ikke har laget et system hvor hoppet blir bestemt ut i fra hva du treffer. Ser liksom for meg å løpe opp en bygning, hoppe mot et helikopter, bomme og klatre opp en ny bygning. Bare for å bomme når du hopper igjen.
Perrern Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 Har allerede vært innom absolutt spill her jeg bor å bedt dem om å føre meg opp på forhåndsbestillingsliste, og at jeg står på lista som skal få limited edition hvis det kommer. gleder meg noe sjukt, ble forelska med en gang jeg så det, sånn skikkelig over det top freeroaming action spill av den typen jeg liker.
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 http://xbox360.gamespy.com/xbox-360/prototype/970667p1.html Gleder meg enda mer. Dette kommer ikke til å skuffe meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå