Gå til innhold

Mirror's Edge - Generell diskusjon og informasjon

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+981287349
Skrevet (endret)

Offisiell tråd for Mirror's Edge

mirrors_edge_logo0_100px.jpg

Spillet finnes også på Xbox 360 og Playstation 3.

Systemkrav for PC:

• Operativsystem: Microsoft Windows XP SP2/Vista
  • Prosessor: Intel Pentium 4 3.0GHz
  • Minne: 1GB RAM
  • Skjermkort: 256MB memory with Shader Model 3.0*
  • HDD Space: 8GB

Software:

- PhysX oppdatering

- Patch 1.01 kan lastes ned HER

Kjente problemer:

- Spillet sliter litt med ytelsen, 1.01-patch er tilgjengelig

- Anbefalt å oppgradere PhysX-driveren til de med nVIDIA-skjermkort

- Anbefalt å skru av PhysX dersom du ikke har et skjermkort som støtter dette

Informasjon:

- Walktrough (X360, går utifra at det er samme baner både på PC og PS3 også)

- DLC (Download Content) blir forsinket. Video finner du

- Mirror's Edge Hjemmeside

EA om oppfølgere:

"Mirror's Edge is one that was very strongly reviewed. That one's gonna go forward - we'll be looking at some issues around the design to make sure strong IP is married with strong business."

Spillet er allerede og finne i norske butikker!

Endret av Slettet+981287349
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøpte det på release, men har bare spilt et par timer. :| Var veldig morsomt, så jeg plukker det nok opp igjen så snart jeg får tid. Veldig tilfredsstillende å styre en person som faktisk føles som en person, og ikke bare er et svevende hode.

Skrevet

Har maksa det helt ut med maskinen min og det er et PENT spill med HERLIG spillbarhet. Spiller med 360 kontroll (beklager; syntes den er altfor god!) og kunne ikke vært med fornøyd. PhysX effektene er også ganske stilige om ikke unødvendige. :)

Gjest Slettet+981287349
Skrevet
Veldig tilfredsstillende å styre en person som faktisk føles som en person, og ikke bare er et svevende hode.

QFT

Skrevet

"PDLC (map packen) vil bli lansert i februar i følge DICE. Ekstra-mappene på PS3 var tilgjengelige fra 29. februar. " Her skal det vel stå "...var tilgjengelige fra 29 Januar."? :p

Spillet er kos! Det eneste jeg er skuffet over er tids-øvelsene! Det er så mange juksere at det tar lang tid før jeg finner et spøkelse å bruke for å nå et mål. :( Skuff.

Skrevet

Dette spillet var en av fjorårets beste for meg, på konsoll. Har såvidt prøvd det på PC også og må si det er herlig å kunne bruke musen til presisjonssikting! Et fantastisk spill, uansett :D

Skrevet

Det første som slo meg då eg tenkte på Mirror's Edge pc var at det ville blitt eit av dei barskaste spela nokon sinne med ein skikkeleg level-editor. Eg ville bli nøydd til å anskaffe pc-versjonen også sjølv om eg har det på 360 viss EA/Dice skulle få lyst til å lansere det.

Anna enn det er eg imponert over PhysX-effektane vist i videoen.

Skrevet

Spillets lengde var ikke så gale. Liker ikke å bli sittende i 20 timer uten en skikkelig GOD historie. En time eller to til hadde ikke vært gale, nei! :)

Skrevet

Var fornøyd med at spillet endte når det gjorde. Kjente på meg selv at tålmodigheten min begynte å renne ut. Jeg elsker spillet, men det begynte å gå tomt for måter å sette meg fast på. Så på den måten var jeg fornøyd med spillet. Nå gjelder det bare å vente på ekstra time trial maps, hvis de noensinne kommer til pc da. Mener å huske at brettet som kommer snart var Sony exclusive. Tar jeg feil?

Skrevet

Syntes det ikke var noe særlig da jeg testet det på xbox, men jeg tror jeg blir nødt til å gi PC versjonen en ny sjanse.

Jeg regner med at PC versjonen har full støtte for xbox 360 kontrollen?

Skrevet

Regner med det ikke er ulovlig å nevne Xbox 360 versjonen?

Jeg elsket nemlig demoen, men fikk høre at det var veldig kort, så jeg drøyde med et kjøp.

Til helgen derimot har jeg lyst til å prøve meg på det her, og jeg regner med dere alle synger ja unisont i kor når jeg spør "er det verdt det?"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...