Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Husker hele skolen gikk rundt med pokemonkortene :p

Når jeg begynte på skolen og var ferdig med barne-TV ble det mye Beyblade :p

Det må ha vært etter min tid, husker googos though (selv om jeg aldri helt forstod vitsen) :)

9766093.jpg

Hos oss var det Dracoheads og Dracospin som gjaldt :p

Gjest Bruker-127711
Skrevet
Det må ha vært etter min tid, husker googos though (selv om jeg aldri helt forstod vitsen) :)

9766093.jpg

Åhh.. Gode minner. De skal jeg finne igjen!

Glemmer aldri den tiden hvor alle hadde en bunke med kort og gameboy med pokemon i lomma .

Skrevet

Det har vært veldig kjekt å mimre med dere men nå må jeg gå på kommunestyre møte.

Så dere får ha en fin dag videre :)

Skrevet

Spiller fortsatt Pokèmon. iPhonen er ute av drift, og reservetelefonen har Windows Mobile og gnuBoy, som er en GBC emulator. Herlig å spille Pokèmon gull når som helst! :D

Skrevet

Jeg var så ivrig med Draco heads at jeg spilte vekk alle på skolen, gjett om folka ble glade når de spurte hvor alle var blitt av til slutt.

Gjest Bruker-127711
Skrevet

Jeg husket jeg lurte småbarn ved å spraye gull på flere av dem, forså og si at de var sjeldne. Fikk ofte mange som bytt.

Skrevet (endret)

Noen som har noen flere tegnefilmer å nevne?

Var veldig morsomt å høre flukten fra dyreskogen og noas øy igjen^^

Har også en del pokermon kort fortsatt, men gadd aldri kjøpe dracoheads. Hadde allerede hatt det moro med draco spin når beyblade kom og^^

Endret av Gormers
Skrevet

Ahh, husker Draco heads. De var jo faktisk vanvittig kule, husker vi spilte med de ved å kaste de mot veggen, den som kom nærmest vant. Tider! :)

Skrevet

Når vi spilte med draco heads, skulle vi for eksempel kaste fem hver på gulvet. De som var opp ned vant motstanderen. Veldig morsomt selv om det kunne føre til at du mistet mangen raskt. <_<

Skrevet
Jeg husket jeg lurte småbarn ved å spraye gull på flere av dem, forså og si at de var sjeldne. Fikk ofte mange som bytt.

Var det deg?! Malingen flasset av med èn gang! :angry:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...