Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en trådløs router til 150 spenn på Elkjøp til nye leiligheten min, fungerer helt ypperlig. Faen meg noe av det knalleste jeg har opplevd i mitt liv som skurk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppgraderte til 70/10 og det har blitt registrert nå, men virker ikke som jeg får utnyttet alt. Lastet ned et spill på Steam for å sjekke og lå da på 3,5 - 4,3 MB/S. Er bedre enn det var, da lå det på ca. 1 MB/S. Bruker kabel.

Skrevet

Frister å oppgradere nettet til 70/10 i stedet for 12/5 slik jeg har nå. Holder på å laste ned Two Worlds 2 fra gog og det tar en evighet.

Og som dere klager. Har bare ustabil 3Mbit linje jeg, som det beste mulige, siden vi ikke fikk koble på fiberlinja. :glare:

Skrevet

Vi har 70/10 fra Canal Digital, men vi bor i gokk, så selv om vi sitter rett ved routeren, får vi ikke mer enn rundt 20 Mbps på det trådløse, men siden jeg har kobla meg til med kabel, klarer jeg - som den eneste i huset - å dra nytte av hele hastigheten. En klar forbedring fra tidligere da vi hadde 25/10 (eller hva det var) og jeg fikk rundt 3/9.

Jeg sa dette til deg for et år siden.

Skrevet

Det verste med å dra på utendørsteater i 6 varmegrader uten å tenke på at det ble så kaldt, var ikke det å fryse i 3 timer, men det å komme hjem i natt og våkne nå. Skal på jobb om 15 minutter. ><

Skrevet

Fy søren.. Bestiller en TV fra netonnet som for det første kommer tre dager for sent og så når den kom i går kveld så fant jeg ut at den ble levert med ferdig knust skjerm. HVA SKJER MED DET?!?!?!?!! :realmad:

Skrevet (endret)

Hmm.

Forresten, hvor tok samlede innlegg veien? Plutselig har jeg ikke en like stor postcount lenger, siden OT-innleggene ikke lenger telles. :p

På profilen that is, vet jo at de ikke telles i postcounten under avataren.

Endret av Datasmurf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...