Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk El Shaddai i posten idag. Desverre har jeg hverken tv eller konsoller for øyeblikket. Det fulgte også med en edderkopp på pakken.

Hva jeg hadde gitt for å være en flu.. Nei vent. Glem det.

Skrevet

Jeg fikk El Shaddai i posten idag. Desverre har jeg hverken tv eller konsoller for øyeblikket. Det fulgte også med en edderkopp på pakken.

:hm: Edderkopp faktisk.

Hvor kjøpte du El Shaddai fra?

Skrevet (endret)

Hun som vasker kontoret mitt er ikke så verst deilig. Tror faktisk jeg har plass til henne på pulten...

"Kom her og sitt på fanget mitt, så skal du få høre om en hard oppvekst"

Fungerer hver gang

Endret av Error
Skrevet

Den var sprell levende.

Penumbra-spillene er vanvittig skumle, så du vil nok hyle litt ja. Det tredje spillet er dog ikke skummelt da det ikke er monstre der. Har selv tenkt å spille ferdig Amnesia nå i høst. Passer perfekt da.

Skrevet

Etter hva jeg har lest, hørt, sett og spilt selv er det enda skumlere enn Penumbra. Men jeg liker skumle spill, så jo skumlere det er jo bedre er det. Er desverre ikke mange spill som skremmer meg. Er vel bare Penumbra, Call of Cthulhu og Dead Space 1 (faktisk) som har klart det. Sistnevnte hadde vanvittig gode lydeffekter, noe som bidro sterkt til at jeg synes det var skummelt.

Skrevet

Ok. Gameplayet er neppe fikset noe særlig, det er bevisst gjort dårlig av Suda51. Særlig den retro arbeidsbiten.

Tenkte mer på hvordan man kom seg rundt i byen, men jobbene likte jeg bedre i toeren med NES-stilen.

Ah, ok. Skal plukke opp denne med tid og stunder, med Move. Selv om jeg neppe kommer til å bruke Move så mye etter det :p

Skrevet

Er det virkelig noe problem, AlfF4? Du har jo moderatorkrefter. Er det ikke bare å vise en bleik nerdemuskel, så forsvinner Bundy & The Trolls til skogs? :tease:

Gjest Slettet-w7DZlO15
Skrevet

Lurer på om jeg skal begynne å henge her, istedet for DNFK ?

Jeg også.

Skrevet

Jeg kan dessverre ikke utestenge alle jeg ikke føler jeg har noen god kjemi med. Da hadde Diskusjon hatt ca. 10 brukere igjen :p

Pft, du veit du elsker meg.

Jeg også.

Join the dark side, we have cookies :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...