AltF4 Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Litt som at jeg ikke kan lure på skostørrelsen til Obama. Det interesserer meg ikke, så da tenker jeg heller ikke over det. Men vet du hva jeg tenker på? Hvordan det lukter på Pandora. Borderlands-Pandora altså, ikke Avatar-Pandora.
Vaine Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Hvorfor kaller de seg SG egentlig? Det er vel for å sette 'emo'-/scene-girl imaget veldig på spissen. Gratulerer så mye Eplefe.
Eplefe Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Var ikke så mye av sånt i 2001, Vaine. Takk ^_^
Vaine Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Ah, så siden var såpass gammel. Da aner jeg ikke jeg heller.
Gormers Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 http://en.wikipedia.org/wiki/SuicideGirls#Origin_of_the_name
nubbiz Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 skostørrelsen til Obama. Plutselig ble ikke SG så interessant lenger.
Vaine Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 (endret) Mon tro i hvilken sammenheng 'Suicide Girls' ble brukt i den boken da. Endret 7. desember 2010 av Vaine
AltF4 Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Faen ikke dum du Gormeri Gormera. @nubbinator: lol.
Eplefe Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Mon tro i hvilken sammenheng 'Suicide Girls' ble brukt i den boken da. Eighteen-, nineteen-, twenty-year-old girls, I only want to talk to them. Community college girls. High school seniors. Emancipated minors. It's the same with these suicide girls calling me up. Most of them are so young. Crying with their hair wet down in the rain at a public telephone, they call me to the rescue. Curled in a ball alone in bed for days, they call me. Messiah. They call me. Savior. They sniff and choke and tell me what I ask for in every little detail. It's so perfect some nights to hear them in the dark. The girl will just trust me. The phone in my one hand, I can imagine my other hand is her.
Vaine Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Btw nubz, det der var ditt 1337de innlegg i denne tråden. B) Mon tro i hvilken sammenheng 'Suicide Girls' ble brukt i den boken da. Eighteen-, nineteen-, twenty-year-old girls, I only want to talk to them. Community college girls. High school seniors. Emancipated minors. It's the same with these suicide girls calling me up. Most of them are so young. Crying with their hair wet down in the rain at a public telephone, they call me to the rescue. Curled in a ball alone in bed for days, they call me. Messiah. They call me. Savior. They sniff and choke and tell me what I ask for in every little detail. It's so perfect some nights to hear them in the dark. The girl will just trust me. The phone in my one hand, I can imagine my other hand is her. Så kanskje mitt forslag ikke traff så langt unna blink likevel.
Eplefe Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Litt usikker på at en creepster som runker til stemmen av jenter som er lei seg er helt den blinken du siktet på...
Vaine Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Tenkte mer på de oppmerksomhetsyke 'suicide'-jentene, ikke at medlemmene av SG nødvendigvis er oppmerksomhetssyke.
nubbiz Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Å kalle seg SG og legge ut bilder av seg selv i minimalt med klær. Kanskje en smule?
Bruker-163290 Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Eftermiddag! Idag skal jeg på Ikea å kjøpe møbler og etpar andre ting, så skal jeg hjem å innrede alt før dama kommer hjem imorgen. Uten å si noe såklart! Det tror jeg blir gøy. Gratulerer Eplefe og Zealuu!
Bruker-163290 Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Så lenge du kjøper de riktige møblene så Blir en sofa vi har sett litt på sammen men fant ut at vi ikke hadde råd til da. Ellers følger jeg stilen jeg allerede har her inne.
Eplefe Skrevet 7. desember 2010 Skrevet 7. desember 2010 Å kalle seg SG og legge ut bilder av seg selv i minimalt med klær. Kanskje en smule? De oppmerksomhetssyke henger på Burning Angel. ^_^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå