Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del liker ikke, og ser ikke helt vitsen med piercinger i det hele tatt, forutenom i ørene; vel å merke så lenge de ikke består av slike plastringer som du kan se igjennom. :3

Skrevet

Og igjen, jeg er ser ikke helt behovet. Navlepiercing kan være fint da. Men intimpiercing? Greit nok at det kan ha en effekt på visse kvinner (sies det), men jeg syns det er mindre lekkert. Min befatning med slike er forøvrig kun hva jeg har sett på internett :p

Skrevet

Jeg for min del liker ikke, og ser ikke helt vitsen med piercinger i det hele tatt, forutenom i ørene; vel å merke så lenge de ikke består av slike plastringer som du kan se igjennom. :3

Stålringer går fint? 14mm så langt, er ikke ferdig enda... :p

Skrevet

Stålringer går fint? 14mm så langt, er ikke ferdig enda... :p

Du skjønner sikkert hva jeg mente. >_>

Skrevet (endret)

Hva du kan gjøre med de som har store hull i øra:

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

tumblr_l8ngmqrfzg1qa3fgco1_500.png

Jeg vil ta piercinger for å kunne gjøre sånt som dette:

14248_204622649595_501439595_2994071_6261139_n.jpg

Endret av Gormers
Skrevet (endret)

tumblr_l8ngmqrfzg1qa3fgco1_500.png

Jeg vil ta piercinger for å kunne gjøre sånt som dette.

14248_204622649595_501439595_2994071_6261139_n.jpg

Jeg lo.

Nei, nå må dere velge, gutter. En av de to jeg postet før, eller en av disse fire:

79728611.jpg

30326774.jpg

41182480.jpg

38876711.jpg

Nummer 2 av de du postet der.

Endret av Vaine
Skrevet (endret)

@RoR: Jeg er lite begeistret for den "kjøttbransjen" selv, men å si hva man liker er lov. Jeg kan ikke tenke meg at jentene sier noe annet på en annen måte om oss.

Sant det. Jentene er ikke bedre de heller. Det samme gjelder for dem.

Det var heller ikke det du sa om hva du likte jeg siktet til, men kommentaren til nubbiz. Jeg ser nå at jeg kan ha oversett litt av ironien i det han sa. Er ikke viktig, bare glem det.

@Eplefe: Velge! :o De er jo pene alle sammen jo.

Edit: Hvis jeg må velge så nr 1 av de du postet nå. Og på andreplass nr 2 på forige side.

Endret av Rider of Reason
Skrevet (endret)

Facebook statuser:

Bytt ut profilbildet ditt med en tegneseriefigur fra din barndom og inviter vennene dine til å gjøre det samme. Frem til mandag 6. desember bør det bare være en invasjon av minner og ingen egne ansikter på facebook. Dette er en kampanje for å stoppe vold mot barn.
lolwat. kampanje? Når ble det det? Sikkert veldig effektiv med å stoppe vold mot barn.

ADVARSELTIL ALLE MED TEGNESERIE FIGURER!! Hørte du gruppen ber alle om å endre sin egen profil bilde til sin favoritt tegneserie figurer er faktisk en gruppe pedofile. De gjør det fordi barna vil ta imot sine venneforespørsler raskere hvis de ser en tegneserie bilde. Det har .........ingenting å gjøre med støtte vold mot barn
LOLWAT (flere tomler opp av blonde kjerringer)

Herlig hvor fantastisk mye dumt man kan lese x]

Endret av Gormers
Skrevet

Jeg tror du er homo. PSP eller Photoshop er det i hvert fall ikke, redigering av bildene på SG er minimal. :p

Da er det uhorvelig mye sminke.

@Gormerero: jepp. Har vært en del gode mot-statuser også. En kamerat har også denne statusen, men en Mohammed-karikatur som bilde. Jævlig ufint, men jeg må le.

Skrevet

Jeg ser liksom ikke helt problemet i å fjerne kviser e.l. i photoshop, eller å bruke foundation for å skjule ujevnheter i huden. De kler av seg for hele internett, de har lov til å skjule ting som får dem til å føle seg dårlig.

Skrevet

Nr 2 av de to første du postet! Hun var herlich.

Ellers kan jeg meddele at piercing i tunge, navel og lepper er awesome. Kinn er superawesome. Dette kom til meg nå for få strakser siden gjennom telegraf fra et representativt utvalg av verdens befolkning: Meg.

Skrevet

Vel, der har du meg egentlig. De tre siste kjærestene jeg har hatt, hvor to av dem varte i underkant av to og tre år, brukte veldig lite sminke. Jeg faller lettest for de jentene som egentlig tar den biten med ro.

Skrevet

Vel, jeg kan slaske rundt uten sminke og ikke bry meg ca. hele året, men når jeg VET at jeg skal foran et kamera liker jeg å i hvert fall late som om huden min har jevn farge. So vain. :p

Lakus: Check your PMs. Og PS: Jeg skal ta cheeks neste gang jeg er i Oslo. Mest sannsynlig i Mars.

Skrevet

Jo da, for all del, akkurat som jeg liker å ta meg bra ut når det passer seg sånn.

Så da tar du ned deg han sykesøsterstypen din også blir det forumtreff i mars. God stemning!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...