Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil du ha dame med deg hjem fra byen?

Spill av denne.

Du trenger ikke være redd.

Før du hører dette.

:o Awesome.

Etter Shampoo postet The Hobbit Collectors Edition i Secret Santa tråden har jeg brukt hvert ledige sekund på å finne en pakke med Lord of the Rings, The Hobbit, Silmarillion og The Children of Hurin i èn pakke. Og det fant jeg, men med den litt stive prisen på 200 pund. Æsj.

Link?

Skrevet

Hhahahaha, har vært inaktiv siden "kakako", men gud bedre som jeg lo. Høyt. I klassen.

Synes jeg hører et fjernt ekko utenfor vinduet nå.. "kakako! Kakako!", sier det. Gruer meg til våren ^_^

Skrevet (endret)

Jeg også Shampoo, jeg også. :(

Skal sjekke ut videoen når jeg kommer hjem. Er så forbanna trøtt i dag - og 16 blå er ikke veldig behagelig.

Det er ikke noe godt nei, har vært det et par dager her, og med vind i tillegg fryser du til is hvis du står i ro mer enn 10 sek. :( Heldigvis er det 2 rød her nå.

Endret av Rider of Reason
Skrevet (endret)

Nøte?

Hvem er det som har gitt deg den gløggen? Jeg aner at de kanskje har helt noe litt sterkere enn gløgg i den.

Oi, jeg svarte på en post som var mange sider tilbake. :<

Endret av Zealuu
Skrevet

Hyggelig å gi dere litt skrekkblandet fryd i hverdagen.

@Rider: har vært kaldt en stund, men ikke så kaldt som nå. Varmegrader er ikke akkurat å foretrekke i desember mener nå jeg - selv om jeg er over middels glad i sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...