Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, det er Team Fortress 2 Halloween-special i år også! Og det følger til og med med en boss! The Horseless Headless Horesman.

Høres skummelt ut.

Skrevet (endret)

Hadde latterkrampe i flere minutter mer eller mindre sammenhengende midt i timen i dag. Noen små og litt større opphold, også brøt det ut igjen. :huh: Litt som i laddergoat-videoen. Var en morsom opplevelse.

Endret av Mokko
Skrevet

Apropos latterkrampe, jeg holt på å dø på meg i går.

Traff på gymlæreren min fra GK, han er fra Iran tror jeg. Så sier han på ekte kebabnorsk: Hai, er det do ja? Gratolere med skjegg! Ska do bli med i Taliban eller?

Nei, da lo jeg godt ja :D

Skrevet (endret)

Noe som var moro, eller var det bare latterkrampe ut av det blå? Deilig å le sånn at man nesten får vondt i magen. Det er ikke noe jeg gjør ofte.

Fikk faktisk skikkelig, skikkelig vondt i magen. Enig i at det er litt deilig, det pleier å skje i litt mindre doser en gang iblant. Vi (jeg og en kamerat) lo bare av noe helt random, idiotisk fantasering som egentlig ikke var særlig gøy.

Han burde blitt dømt for å trykke "Påske krim" også.

Endret av Mokko
Skrevet (endret)

Så det nettop. Der har jeg virkelig noe å kaste i trynet på motparten i diskusjoner om listepop ^_^

Endret av Zoro Sama
Skrevet

Bare tilfeldig at jeg fikk det med meg. Løp ned i sua for å ta meg litt sjokolade og noe å drikke, og der skulle de akkurat til å synge rolleyes.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...