Paisley Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Wow. Må være et en 4-5 måneder siden jeg var aktiv i denne tråden og forumet. Får håpe høsten, kulden og mørket endrer på dette. Noen som vil gi en kort oppsummering om hva som har skjedd siden skolestart? Og helst kort
Cloudemyx Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Wow. Må være et en 4-5 måneder siden jeg var aktiv i denne tråden og forumet. Får håpe høsten, kulden og mørket endrer på dette. Noen som vil gi en kort oppsummering om hva som har skjedd siden skolestart? Og helst kort Hurr durr herp derp. Yup, det skal dekke det meste. Jeg har jordbærsnører.
Kjågen Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 http://www.arcticnova.org/article/2871/bylan-mvpavstemning Kan de som har etpar sekunder stemme på KRS i denne konkuransen? Han har spilt fantastisk iløpet av dette lanet og fortjener deres støtte. En stemme avgitt
AltF4 Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 http://www.arcticnov...n-mvpavstemning Kan de som har etpar sekunder stemme på KRS i denne konkuransen? Han har spilt fantastisk iløpet av dette lanet og fortjener deres støtte. Jeg aner hverken who or what, men du sier det så da må jeg gjøre det.
Bruker-163290 Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Et lag som har spilt meget bra og vunnet en compo, der KRS spilte. Han er the boss så han fortjener seieren.
Nesumar Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Cheers! Skylder på nattens eskapader ^_^ Windows 7 er rimelig deilig (og å formatere dataen er litt som å dusje), eneste som er uvant er den forholdsvis store størrelsen på startlinja. Uansett farge blir den litt massiv. er jo bare å minimere til en slik startbarstørrelse som du får i Vista og XP
Bruker-163290 Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Cheers! Skylder på nattens eskapader ^_^ Windows 7 er rimelig deilig (og å formatere dataen er litt som å dusje), eneste som er uvant er den forholdsvis store størrelsen på startlinja. Uansett farge blir den litt massiv. Så i RL får du stor startlinje av å dusje? Massiv? Du, det grisesnakket der holder du for deg selv
AltF4 Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Cheers! Skylder på nattens eskapader ^_^ Windows 7 er rimelig deilig (og å formatere dataen er litt som å dusje), eneste som er uvant er den forholdsvis store størrelsen på startlinja. Uansett farge blir den litt massiv. er jo bare å minimere til en slik startbarstørrelse som du får i Vista og XP Hvordan? Cheers! Skylder på nattens eskapader ^_^ Windows 7 er rimelig deilig (og å formatere dataen er litt som å dusje), eneste som er uvant er den forholdsvis store størrelsen på startlinja. Uansett farge blir den litt massiv. Så i RL får du stor startlinje av å dusje? Massiv? Du, det grisesnakket der holder du for deg selv Å herre
Lakus Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Stephen. Hawking. Discovery. Channel. Nå. Det. Er. Awesome. (Datastemme)
Gormers Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Lurer på hvilken genial sjel som står bak denne personen her (krister på bildet er en klassekamerat fra videregående) http://www.facebook.com/pages/Krister-T-Gay-Larsen/159875630689618?ref=ts
Error Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Da er Hobbiten lest ferdig, denne gangen på engelsk (i forbindelse med skole). Virkelig herlig bok, selv om den er mer "high-fantasy" en jeg husket. Dyr som snakker, hunder som serverer mat, tusser, troll og "giants" som står på toppen av fjellene og kaster kampesteiner på hverandre. Men, likevel, fornøyelig. Glad for at vi ikke fikk en eller annen lavpanna mongobok å lese som vi pleier å få når det er skolen som er med i bildet.
Villanden Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Hobbiten er herlig. Har lest den utallige ganger, både norsk og engelsk versjon. Gleder meg til filmen.
AltF4 Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Men, likevel, fornøyelig. Glad for at vi ikke fikk en eller annen lavpanna mongobok å lese som vi pleier å få når det er skolen som er med i bildet. I tredjeklasse fikk vi i klassen bestemme bok, og av ren nysgjerrighet fikk jeg banket igjennom The Catcher in the Rye. Så ikke alt er håpløst bare fordi det er meningen du skal lære noe.
Lakus Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Æsj. RAW vs JPEG får det til å svi i hodet mitt. Jeg ser fordelene med RAW, men fuck, jeg er ikke så gnien på bildene mine.
nubbiz Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Med mindre du skal hardredigere eller er sær, så er det vel ikke mye vits i å ta RAW-bilder?
AltF4 Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Jeg ser nesten dobbelt uten å ha tatt av meg brillene. God natt.
Cloudemyx Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 Da er Hobbiten lest ferdig, denne gangen på engelsk (i forbindelse med skole). Virkelig herlig bok, selv om den er mer "high-fantasy" en jeg husket. Dyr som snakker, hunder som serverer mat, tusser, troll og "giants" som står på toppen av fjellene og kaster kampesteiner på hverandre. Men, likevel, fornøyelig. Glad for at vi ikke fikk en eller annen lavpanna mongobok å lese som vi pleier å få når det er skolen som er med i bildet. Jeg har den på norsk, men det er flere år siden jeg leste den. Håper filmen blir bra. Bayonneskinke var det som var til middag. Digg!
Nesumar Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 AltF4 sa: Hvordan Du høyreklikker på startlinja, egenskaper å krysser av for Bruk små ikoner.
Gormers Skrevet 10. oktober 2010 Skrevet 10. oktober 2010 "could do serious retinal damage" *srs face* XD
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå