Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner. Er vel greit å ha noe i bakhånd også kanskje!

Gikk på Platekompaniet i dag, tittet på filmutvalget men kom frem til at jeg aldri ser på film alikevel, så skulle jeg sjekke spillutvalget for moroskyld og plutselig sto Sam Fisher i egen figur og siktet på meg innelåst i en eske. Ble fort en Limited Collector's Edition av Splinter Cell Conviction i dag gitt ^_^

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Delightfull. I morgen er det heldagsengelskprøve med privat laptop og internett. Emnene er aktuelle og skrivegleden er parat.

Også er været konge. Bless those mountains which vil holde aske og dritt borde fra østkysten!

Skrevet (endret)

Først tvinger du meg på date og så ber du meg gå å ha sex med meg selv? Jeg lyttet gjerne til deg første gangen, men den sexbiten... not so much.

Endret av AltF4
Skrevet

Jeg prøver bare å hjelpe deg, don´t you see?

En runk her og en runk der senker stressnevået betraktelig. Det er fakta, og du vil vel ikke at jeg skal linke til en viss video som omhanlder å benekte fakta? Tenkte meg det :p

Skrevet

Jeg vil ikke rive ut øynene dine, suge ut sjelen din og se styggen sjøl slurpe i seg hjernerestene dine - så jeg lar vær å poste den.

(det gjelder å bygge hype)

Skrevet

Om Lakus lemlester en bruker må ha da få lov til det, det er tross alt ikke på forumet. Dog trusler er ikke lov her inne.

Si innskild Lakus!

Skrevet (endret)

Nja, sist vi møttes tok han ikke penger for å si det slik.

Dette hadde vært betraktelig morsommere om han leste tråden.

Endret av AltF4
Skrevet

Hm.. mulig det, ja. Litt lol at Smestad ungdomsskole som de visstnok går på ikke finnes, Smestad barneskole derimot, gikk jeg på. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...