Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

The Fight Song

Personal Jesus

The Nobodies

The Beautiful People

This is The New Shit

Tainted Love

er de jeg liker. Gode, gamle MM-schlagere^^

Legg til Sweet dreams, Ka-boom Ka-boom, doll-dagga-buzz buzz ziggety-zag og (s)AINT og du er komplett :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så nettopp ferdig episode 5 av Stargate: Universe, hvor fett er ikke et romskip som flyr inn i en sol for å lade seg opp når det begynner å bli tom for energi?

Skrevet

Flere enn meg som har sett at STALKER Shadows of Chernobyl har 75% rabatt på steam for tiden? Koster nå skarve 5 euro

Jada - tenke seg til at jeg kjøpte det for 300 kroner en gang i tiden.

Skrevet

Flere enn meg som har sett at STALKER Shadows of Chernobyl har 75% rabatt på steam for tiden? Koster nå skarve 5 euro

Jepp. The Witcher er også ganske billig der for øyeblikket. Vurderer å kjøpe STALKER på nytt så jeg slipper å knote med installasjon fra disk.

Skrevet

Tror jeg slår til med STALKER altså. Selv om jeg syns det ikker er så veldig "gøy" å rave rundt i en eller annen random skog full av mutanter på natta.

Skrevet

Nå funker den som den skal. Men jeg var skikkelig heldig og har noen fantastisk gode venner som faktisk kjøpte spillet til meg! (har egentlig ikke råd til å kjøpe selv)

Skrevet

Tror jeg slår til med STALKER altså. Selv om jeg syns det ikker er så veldig "gøy" å rave rundt i en eller annen random skog full av mutanter på natta.

Jo da, det er jo kjempegøy. Verre er det når du i ren frykt løper ut av skogen og havner oppi en diger klyse med statisk elektrisitet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...