Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg forstår ikke hvorfor du ikke får 6.. hihi..
Error Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Shampoo god i tegnespill? o_O Hvilket tegnespill?
Rider of Reason Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Hadde det vært mulig skulle dere få lånt litt Tysk- og Nynorskkunnskaper av meg. Hadde ikke en eneste karrakter under 5 i Tysk på VGS, og hadde også merkelig nok bedre karrakter i Nynorsk enn bokmål (5 mot 4/5). *blir litt flau av å skryte av seg selv* Karrakter!? Please! Hehe, en uvane jeg har fått etter at jeg startet på spanskkurset. Edit: Fint lite aktivitet det var her ja. Endret 7. oktober 2009 av Rider of Reason
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Skal vi få et bilde av deg snart RoR?
Bloodlines Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Children of earth er awesome, nei hva holder folket på med ?
Error Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 (endret) http://open.spotify....oizTlIyolc4Alaz Virkelig fått sansen for den sangen i det siste! For de som ikke har spotify (fy-fy) eventuelt ikke gidder å trykke på linken er det London Calling med The Clash. Edit: Reiser i morgen tidlig til Polen \o/ Skal bli gøy! Kommer nok til å være litt mer på forumet utover kvelden, men i tilfelle får dere ha det gøy her, mens jeg tittet på bilder av jødeslakt i øst-europa o_O Endret 7. oktober 2009 av Error
Cloudemyx Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg har kommet hjem fra turen til Kongsberg. Hele bilen stinka den ekle og jævli kvalme parfymen til kjæresten til søstern min. De skulle dit for å hente en bil, så de skulle kjøre den til Jessheim og mamma og jeg dro til McDonalds for å spise. Det er liksom 5 mil til Kongsberg fra der jeg bor, så hele veien opp dit var jeg rimelig kvalm. Var på nippet før jeg kastet opp. Det hjalp å få sitte foran når mamma og jeg kjørte ned igjen til McDonalds på Åssiden. Nå sitter jeg å lurer om jeg skal spille eller bare legge meg og slappe av siden jeg har fullt opplegg i morgen.
Nøtte Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Hjemme! Det er den beste plassen og være noen ganger Hva har folket funnet på i det siste da?
Laland Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Smådramatisk her hjemme nå. Det lekker vann fra badet og ned på PC'n min. Det liker jeg helt vann(knis)vittig lite.
AltF4 Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Står i pm'en jeg sendte deg! Skal hente kortet jeg, så får jeg bestilt nå med det samme
Mokko Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Dere vet prostitusjon er ulovlig fra 1. januar 2009?
AltF4 Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Han betaler for vask av gulv. All "kosen" er bare en bonus. Endret 7. oktober 2009 av AltF4
Nøtte Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Da har jeg og overført penger til deg Altf4 Endret 7. oktober 2009 av Nøtte
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 Jeg regner med at vi er skuls AltF4, eller skylder jeg deg mer?
iharal3 Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 "Klæskh" Sånn lyd kommer det når man klasker Atsjonas på rompa med en innebandykølle. Og makan til kølle det var, eller hva, Jonas?
AltF4 Skrevet 7. oktober 2009 Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Har kjøpt Left 4 Dead 2 til oss nå! Nevermind? Får opp feilmelding Jobber med saken. Prøver igjen i morgen, jeg må ha meg noe mat. Endret 7. oktober 2009 av AltF4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå