Vaenas Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Msn intervju ja, det har jeg faktisk hatt før xD. Da var det for en nett radio med en annen som faktisk bor i Kristiansand. Men kan jo kanskje ta meg en tur da til Kristiansand, da kan ikke læreren klage på at jeg ikke har prøvd når det gjelder oppgaven. Edit: Btw HCG, Thomas er bare et navne skalke skjul. Endret 5. oktober 2009 av Vaenas
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg og en annen fyr i klassen gjorde ferdig alt vi har i geografi for hele uken, på to timer : P Hadde matlaging så jeg fikk ikke gjort noe de forrige to timene, men denne ene timen gjorde jeg ferdig ukens engelsk oppgave. Skal dra hjem fra skolen nå.
Gal_ape Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Men kan jo kanskje ta meg en tur da til Kristiansand, da kan ikke læreren klage på at jeg ikke har prøvd når det gjelder oppgaven. Ikke sant? Så får jeg mine 2seconds of fame i skoleoppgaven din i samme slengen Edit: Btw HCG, Thomas er bare et navne skalke skjul. Jeg heter Thomas, må si jeg ble litt forvirra.
Laland Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 No way! Kong Harald og Dronning Sonja er med i denne ukens American Dad!
AtleBer Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 No way! Kong Harald og Dronning Sonja er med i denne ukens American Dad! Hva er det de gjør narr av?
psyched Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 American dad... American dad... American dad... American dad... American dad... NEI!
ShampooMacTavish Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Eyh, Vaenas, du kan jo intervjue meg! Vi som er naboer og greier.
Villanden Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Utrolig morsomt å være med min mor på IKEA. "Denne trenger du sikkert, og denne, og denne.."
Eplefe Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har så mye floker i bakhodet at jeg nesten har dreads. Lawd. .___. Og jeg får nå min første kopp kaffe før jobb. Hva skjer med verden? Jeg kommer til å sovne stående.
Mokko Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Er det farlig/ikke bra å spise/drikke nesedråper?
ShampooMacTavish Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Nesedråper? Neida, bare tyll innpå. Eller, fra spøk til alvor, tror jeg ikke det er noe farlig om du tar deg en slurk, men det er sikkert ikke bra. Men tror ikke det er så veldig mye farlig i de dråpene.
Eplefe Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 FUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!! Apple skam dere! Jailbreaking er en fin ting.
psyched Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Fuck yeah!!!!!!!!! Komplett sendte nytt headset i posten nå etter at jeg knekte det jeg har. Helt gratis
Bruker-163290 Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har ikke råd til ny Cpu og nye minnebrikker, men jeg kjøper det fordet. Finanskrise på to bein.
lolidude_InnleggNO Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 American dad... American dad... American dad... American dad... American dad... NEI! American Dad er jo ti ganger bedre en Family Guy.
Vaenas Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Eyh, Vaenas, du kan jo intervjue meg! Vi som er naboer og greier. Kan jo kanskje det ja. Tenkte faktisk på å dra på forumtreffet i Bergen, men det får jeg nesten ikke gjort.
Cloudemyx Skrevet 5. oktober 2009 Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har nettopp kommet hjem fra tannlegen. Nesten hele ansiktet er jo bedøva. Hater det. Platekompaniet har god kundesupport.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå