Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sov syv timer til i dag, sover maks fem timer til i morgen. Sannsynligvis tre-fire. Morgendagen kommer til å gå rett til Der-djevelen-bor.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Var litt usikker. Har ikke hun brunt hår da?

Til vanlig ja.

Det er jo navnet hennes det.

Og også navnet på filmen din dåsemikkel >:(

Tenkte at hvis han ikke visste om filmen ville navnet "Nausicäa" si veldig lite!

Skrevet (endret)

Var bare en referanse til Kill Buljo. Vet ikke om du har sett den.

For dere sørpå blir det bare å bytte ut Alta med et annet sted dere ikke er så glad i. ;)

Edit: Filmen heter vel strengt tatt Kaze no tani no Naushika (eller Nausicaä of the Valley of the Wind om du vil). ;) *kverulere*

Endret av Rider of Reason
Skrevet (endret)

Den nye Modern Warfare 2-traileren er oppe og går - og den er digg! :D

LINKY

En mulig spoiler:

Washington D.C. er ruiner! :D

Endret av Mokko
Skrevet (endret)

Er ikke kommet enda nei, men jeg håper det er fordi de ikke sender ut på søndager. Om jeg ikke får den i morgen skal jeg kontakte dem.

Men da tror jeg nesten jeg sier god natt og prøver, merk prøver, å sove. Må opp i sju-tiden, så får ikke så altfor mange timers søvn. God natt til dere, dårlig natt til meg selv. :)

EDIT: Som betyr at jeg legger meg .

Endret av Mokko
Skrevet (endret)

Gooood morgen folkens!!

Hva er kjedeligere enn å glemme tannbørsten sin hjemme hos foreldrene dine? Tja, sikkert mye, men å være tom for kaffefiltre første skoledag etter høstferien kommer litt høyt opp :p

Endret av Gal_ape
Gjest Slettet+6132
Skrevet

Nå gjenstår det bare frokost, løpe til bussen, og så finne meg noe varmt å drikke når jeg har kommet på jobb.

Det er sånn ca. det eneste jeg orker i dag.

Skrevet

God morgen, ja. De siste to døgnene har jeg sovet til sammen åtte timer. Fem natt til i går, og tre nå. Skjønner ikke hvordan jeg skal klare meg gjennom en lang skoledag, jeg er zombie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...