Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet
lulz! Jeg tror alt et du sa kan fikses i innstillinger :p

Eg har sjølvsagt sjekka innstillingar, og eg fant ingenting som kan fikse problemet mitt.

Prøvd og høyreklikke der bokmerkemenyen skulle vert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid ha en backup av bokmerkene dine ;)

Firefox sin backup tar nemlig vare på oppsettet i bokmerkelinjen og i verktøylinjen (den hel øverste, over søkebaren)

Skrevet

Xmarks kan brukes for online-bakcup av bokmerker, søkehistorikk og passord. Bruker det for å synkroninsere bokmerker imellom fire PC-er, fungerer fett som fy. :)

Skrevet

FPS med god story som har kommet i det siste? Finnes vel ikke tror jeg. FPS'er har blitt techdemoer mer enn noe annet, selv om jeg jo ble positivt overrasket over Crysis - da får det heller være at jeg jo sitter fast så det holder.

Skrevet (endret)

Jeg sitter på sengekanten, naken og i fred og ro. Ingen fare å se på flere hundre mil. Men hva ser jeg når jeg ser ned? EN GODDAMN BILLE PÅ STØRRELSE MED RAVI SOM SER UT TIL Å TRO DEN HAR FUNNET SITT LIVS STØRSTE MÅLTID DER NEDE! I smacked that hoe right off my bedside and god have mercy upon it's soul if it turns up a gain. Shieeeeeeeet.

Endret av Lakus
Skrevet

Noen her som liker at folk bruker smileys? Har sett igjenom de fleste postene mine, jeg har som oftest 1-2 smilefjes i postene mine. Ser dere på brukere som har mange slike i postene sine som useriøse?

Skrevet

Man ser fort om smileyene er det som trekker fokus eller om det er teksten. Selv bruker jeg vel noen smileys når jeg skriver her i SO osv, men jeg mener å tro at jeg bruker mindre smileyer når jeg skriver ellers ute i det store vide forum. Tror du er rimelig trygg ;)

Skjul
Man ser fort om smileyene er det som trekker fokus eller om det er teksten -_- Selv bruker jeg vel noen smileys når jeg skriver her i SO osv, men jeg mener å tro at jeg bruker mindre smileyer når jeg skriver ellers ute i det store vide forum B) Tror du er rimelig trygg ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...