Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det var veldig lol jeg, men så har jeg ikke sett noe virkelig ille. Ikke noe som har voldtatt barndommen min med disney i hvertfall :cry: (kidding). Stakkars deg hvis du har.
Jeg har sett mye rart. Furfags har en tendens til å poste på 4chan, selv om de er uvedkomne til og med der. Det sier litt hvor ille de jævlene er, når de til og med ikke får henge på 4chan...

 

annen ting: offor trenger jeg inv til spotify for å signe opp? kan noen evt. provide meg med dette, pretty please? :3

 

gz --> djing0

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Spotufy gratis:

 

hit. Gjør det som står der, denne siden lurer Spotify til å tro at du bor i Frankrike - hvor man ikke trenger invitasjon (ved hjelp av proxy). Når du har registrert deg, går du hit. Logg inn med brukeren du akkurat registrerte, og endre bostedet fra "France" til "Norway" og postnummeret fra "69002" til ditt ekte postnummer. Trykk så på "Download" og last ned Spotify. :)

Endret av Mokko
Lenke til kommentar
Synes det var veldig lol jeg, men så har jeg ikke sett noe virkelig ille. Ikke noe som har voldtatt barndommen min med disney i hvertfall :cry: (kidding). Stakkars deg hvis du har.
Jeg har sett mye rart. Furfags har en tendens til å poste på 4chan, selv om de er uvedkomne til og med der. Det sier litt hvor ille de jævlene er, når de til og med ikke får henge på 4chan...

 

annen ting: offor trenger jeg inv til spotify for å signe opp? kan noen evt. provide meg med dette, pretty please? :3

 

gz --> djing0

Er ikke furfags sånn dyre hentai?

Lenke til kommentar
annen ting: offor trenger jeg inv til spotify for å signe opp? kan noen evt. provide meg med dette, pretty please? :3

Synes du det er kult å skrive sånn, eller er det bare fordi du ikke gidder? Jeg bare lurer, prøver ikke å være frekk eller noe. Jeg skal uansett se på Full Metal Jacket nå.

Lenke til kommentar
Er ikke furfags sånn dyre hentai?

Blandt annet.

 

annen ting: offor trenger jeg inv til spotify for å signe opp? kan noen evt. provide meg med dette, pretty please? :3

Synes du det er kult å skrive sånn, eller er det bare fordi du ikke gidder? Jeg bare lurer, prøver ikke å være frekk eller noe. Jeg skal uansett se på Full Metal Jacket nå.

Er fordi jeg ikke gidder. Jeg prøver vanligvis å skrive relativt gramatisk korrekt, men orker ikke atm. Er så sykt stress, nå for tiden så bare poster jeg det som faller meg inn først.

 

Smileyene mine syns jeg er råkule da ;D

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...