Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skal være enig i at enkelte av dem er perverse svin, men de fleste er helt harmløse, og ville mer sansynlig bli livredd og løpe til skogs hvis de møtte en av de perverse. :) De jeg kjenner er ikke annet en vanlige tegnere med en forkjærlighet for den bestemte stilen. Så du aldri tegnefilm da du var liten. Tør vedde på at de fleste er tegnet av slike folk.

 

Edit: @Wildheart: Ewwww, takk for at du minnet meg på den. :(

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Nei æsj. Bestiality er nasty :V Hadde ikke sett det for the lulz engang. Bortsett fra 2guys1horse eller hva faen den het. Isj. Og han kompisen din med pålegg på kuken burde purges med ild. Makan!

 

ROR: de furriene som burde brennes er de jævlene som fucker med barndomsminnene mine. Disney = okay. Furfaggotry = NOOOO.

Jeg har et instenst hat mot dem, mest pga. det de har gjort med karakterene fra Star Fox Adventures >_< Du vet, det grunnløse hatet som Hitler sikkert hadde mot jødene, KKK har mot negere, etc. Det hatet har jeg for furries. Måtte de brenne i helvete, hele gjengen.

Endret av teletubbiekid
Lenke til kommentar
Har ikke link, haha. Prøver bare å glemme det. ^^

 

Du har sikkert sett det. La oss bare si at det innebærer en golden retriver og en mann. Fikk meg til å tenke på en kar en venn av meg kjenner. Han smurte noe pålegg på kuken og fikk bikkja til å sleike det av. Tok bilde av det gjorde han også. For å vise folk. Ikke bare drev han med det, men han borret hull i veggen til foreldrene så han kunne se på dem når de hadde sex. Jævla sært og rart.

 

Jeg har sett andre ting som folk anser som langt verre enn det der. Men det der er det eneste jeg har virkelig har blitt skikkelig kvalm av. Dere vet...jenter og dyr.

Dyr og barn er fyfy. Hadde ønsket folk sluttet og legge det ut :( *Gjemme seg inni ett hjørne og føle seg skitten*

Lenke til kommentar
Nei æsj. Bestiality er nasty :V Hadde ikke sett det for the lulz engang. Bortsett fra 2guys1horse eller hva faen den het. Isj. Og han kompisen din med pålegg på kuken burde purges med ild. Makan!

 

ROR: de furriene som burde brennes er de jævlene som fucker med barndomsminnene mine. Disney = okay. Furfaggotry = NOOOO.

Jeg har et instenst hat mot dem, mest pga. det de har gjort med karakterene fra Star Fox Adventures >_< Du vet, det grunnløse hatet som Hitler sikkert hadde mot jødene, KKK har mot negere, etc. Det hatet har jeg for furries. Måtte de brenne i helvete, hele gjengen.

Mange som lager pr0n fake av Disney uten fur også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...