Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Knekk i nøtta var da litt hardt? Alle har/har hatt sine problemer og folk følte vel bare for å åpne seg litt :)

(...and I see what you did there)

Endret av Ehtram
Videoannonse
Annonse
Skrevet

wat^^

Tvunget og tvunget, blir du virkelig det :p

Liker ikke å se sånne serier eller noe som helst nesten egentlig med foreldrene, i tilfelle det skjer noe litt kinky som foreldrene ikke approver.

Skrevet

Frustrerte fruer er da ikke det verste du kan bli tvingt til å se, det er jo faktisk ganske undeholdene til tider. One tree hill og gossip girl derimot det er mareritt det (og søskene mine elsker det) <_<

Skrevet (endret)

Husker det var en som postet på diskusjon at han satt i bilen med foreldrene da juntafilreklamen kom på P3. "fitte, kuk, vagina, p-piller, kjønnssykdommer, anal-sex, utflod, suge, slikke, runke, fingre, klamydia... du kan spørre om alt her i Juntafil!"

Ja jeg så første sesong av frustrerte fruer faktisk (og noe av andre)... Var greit nok :unsure:

Endret av Gormers
Skrevet

Jeg trenger litt hjelp her. Jeg har ventet i hele kveld på Heroes, men nå lurer på om jeg skal utsette den til i morgen og heller ta Chuck i kveld. Kan en av dere bestemme for meg Chuck eller Heroes? :)

Skrevet
Husker det var en som postet på diskusjon at han satt i bilen med foreldrene da juntafilreklamen kom på P3. "fitte, kuk, vagina, p-piller, kjønnssykdommer, anal-sex, utflod, suge, slikke, runke, fingre, klamydia... du kan spørre om alt her i Juntafil!"

Det var ikke meg, men jeg har opplevd akkuratt det samme :p

Skrevet (endret)

Nå skal jeg ta meg en "synessyndpåmegselvsommåjobbenoesomegentligerheltvanligjobbdagmensomernoenyt

tformeg"-røyk.

Endret av Lakus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...