akle Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 Det må da komme nå snart, skal jo komme iløpet av mars. Blir skikkelig skuffet hvis det ikke gjør det nå.
hvo91 Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 A hidden treasure will reveal itself for the one that answers this question correctly first Hvilket spill er bildet hentet fra og hva heter banen
JayMK93 Skrevet 23. mars 2009 Skrevet 23. mars 2009 A hidden treasure will reveal itself for the one that answers this question correctly first Hvilket spill er bildet hentet fra og hva heter banen Battlefield 2 Premie? Og banen heter strike at karkand Spiller den med Infantry only^^
akle Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Virker som om de som lager BF Heroes, ikke bryr seg så mye om hva som står på kalenderen!
JayMK93 Skrevet 2. april 2009 Skrevet 2. april 2009 Så sannt så sannt, kom ikke i mars heller som de atter en gang hadde lovet...
Coffey Skrevet 14. april 2009 Skrevet 14. april 2009 Liten, morsom feil i førsteposten, ser jeg. "Tredjeperson flerspiller-FPS." ^_^
eirikol1 Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 fy fader til eg glerder meg, eg fekk ein beta key men eg klarte rote det til så no kjem eg ikkje inpå og eg klicka som s**** . gleder meg til det kjem ut.
Cerandin Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Uggh, dette spillet skuffa meg virkelig likte det aldeles ikke, men men....
chokke Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 What the hell?! Hvorfor kan de ikke ha en enkel exe-fil jeg kan laste ned istedet for å måtte inn med firefox-addons og drit? Nei, jeg vil ikke lete rundt halve Google for å finne noe som passer, jeg vil at det skal passe mine preferanser eller så vil jeg ikke ha noe med det å gjøre. Virker som de har ødelagt hele ånden enda mer.
head_hunter Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 What the hell?!Hvorfor kan de ikke ha en enkel exe-fil jeg kan laste ned istedet for å måtte inn med firefox-addons og drit? Nei, jeg vil ikke lete rundt halve Google for å finne noe som passer, jeg vil at det skal passe mine preferanser eller så vil jeg ikke ha noe med det å gjøre. Virker som de har ødelagt hele ånden enda mer. Da kan jeg vell få koden din da vell
Nightmare1518 Skrevet 16. april 2009 Skrevet 16. april 2009 Fikk mail om at jeg var med på betaen idag
siggen9 Skrevet 17. april 2009 Skrevet 17. april 2009 (endret) Fikk beta-nøkkelen for en uke siden og det virket som et bra spill, men vanskelig å spille uten en ordentlig mus Brukte musa på den bærbare (pad greia) helt umulig :$ Jaja, syntes nå bf 2 er bedre ;P Endret 17. april 2009 av Crialdo
eirikol1 Skrevet 19. april 2009 Skrevet 19. april 2009 folk det er verdt ventinga, har betan, og det er j*v*i bra!
chokke Skrevet 20. april 2009 Skrevet 20. april 2009 Da kan jeg vell få koden din da vell Hehe, nei. Uansett, nå har jeg godtatt at jeg må installere det via browseren. Og det er latterlig gøy . Level 4 nå, og lurer på hvordan jeg bruker hero points.
Wrathmont Skrevet 21. april 2009 Skrevet 21. april 2009 Da kan jeg vell få koden din da vell Hehe, nei. Uansett, nå har jeg godtatt at jeg må installere det via browseren. Og det er latterlig gøy . Level 4 nå, og lurer på hvordan jeg bruker hero points. Regner med du vet dette nå men i tilfelle ikke så går du til abilities under my stuff og bruker hero points på skills der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå