Gå til innhold

Battlefield Heroes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis du har fungerende javastøtte i Wine, og Firefox/Explorer der så bør det ikke være noe problem sfRoyal.

 

Men det er endel forumtråder for folk som ikke får det til.

 

Linux does work i got it working through wine on ubuntu 8.04 64bit i had to install the windows version of firefox for teh updater to launch and then the game and then when i got the game i went to evenbalance.com and downloaded the linux punkbuster for the game and then it work but then stopped working i had to delete the battlefield heroes folder in the mydocuments it laggs a little bit more then on windows but it is playable
Endret av TheScorp
Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva som skjer men tidligere i dag kom jeg inn på Hjemmesiden dems men nå virker det som om hele spillet er nede!

 

Edit: Fra Twitter.com: we are aware of some site issues. looking into it. stay tuned Heroes.about 1 hour ago from web

...still...working...on...it...we know how anxious you guys are! bear with us!

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Jeg fikk meg nett0p beta-key og spiller en del :)

Jeg spiller nationals og har en soldier og en commando, i lvl 6 og 7 tror jeg. Som sagt over savner jeg en mini-map men jeg klarer meg uten :p

 

forresten burde trådstarter lage en poll hvor man kan stemme om man spiller nationals eller royal. ville vært morsomt å finne ut

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...