Gå til innhold

Konsollkaféen!

lonnj89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Siden du er eksperten her, Toman. Har sett at du spiller Wii på en HD-TV, bruker du en annen kabel enn den som fulgte med i pakka?

Kjøpte meg en komponent kabel til Wiien min for å få 480p :). Det er syke forskjeller mellom vanlig scart og komponent, det er så grøtete og det mangler farger, på mitt bilde nå er det sylskarpt :)

Paisley: Ja BF1943 er ute på PS3

Fikk testet BF1943 trial litt og var helt greit. Fikk 7 headshots av 10 kills, kansje litt letteste laget :)

Men tror jeg ikke kjøper dette fordi det er bare multiplayer

Den kabelen du linker til Hagen går fint den, men jeg kjøpte Nintendo'en sin ;). Når det gjelder sånn ekstrautstyr kjøper jeg alltid det offisielle :)

Endret av Toman
Skrevet

Har kjøpt meg tre arkadespill i dag. Battlefield 1943, Worms 2: Armageddon og Braid. Det er flere arkadespill på en dag enn jeg har kjøpt i hele år.

Skrevet (endret)

What?! DU KJØPTE IKKE BRAID FØR NÅ?!!!!

*tenne fakkel, edit: og glede seg til at Trine kommer til XBLA*

Endret av Gormers
Skrevet

Raskt spørsmål før jeg kaster meg på 1943 toget! choo choo.

er det achievements/trophies i spillet? har ikke bestemt meg for hvilken versjon enda.

Skrevet

importerte blazblue til ps 3 i dag, har spillt spillet og hørt på musikken. Men når jeg vil se blu ray filmen som fulgte med så vil den ikke spilles av. Er dette fordi ps 3 ikke er sone fri? Blir vell ikke verre enn å se den på laptopen til lille broren min når han kommer hjem i morgen.

Skrevet

Noen som har både Overlord 2 og Tales of Vesperia? Hva anbefales?

Samme problemstilling med RF:Guerrilla og Bionic Commando?

Skal bestille meg Prototype + to av disse :) Evt. så bytter jeg ut et av de over med Call of Juarez eller Fight Night round 4. Huff, skulle hatt råd til alle :p

Skrevet

RF:G over Bionic Commando, lett.

RF:G er et knallbra spill, kanskje et av de kuleste spillene jeg har spilt igjennom de siste årene.

Selv om spillet sliter litt med historien og noen andre ting - er det fortsatt et sinnsykt morsomt spill å spille.

Skrevet
Regner med det, mange som gjør det. Kanskje derfor 360 selger så mye, siden folk kjører på med backup maskiner :p

hehe, ja.

Jeg hadde nok heller venta 2 uker på en reparert maskin, enn å betale masse penger for en ny.

Skrevet
Har 360 vært på markedet i fem år alt?

Det var det jeg også tenkte på. Tviler på det, så du kan nok sende den inn. Du bør iallefall ringe microsoft å snakke med dem.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...