Gå til innhold

Nintendo 64 Tråden!


Anbefalte innlegg

Begynte nylig på en ny save på Oot, kom jeg til flammetemplet, men har dessverre hatt dårlig tid i det siste og derfor ikke fått spilt mer.

 

Kan glede deg med at det er like moro nå som det var da når jeg fikk det :)

Og jeg vil tro at Majoras Mask er akkurat det samme!

 

Så ta å koble til et eller annet, å sett deg ned å spill... tror du kommer til å storkose deg!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Priser går vel opp og ned tenker jeg, og en Nintendo 64 nærmer seg vel museums-status hehe :)

 

Tror du gjorde en helt grei deal Jorchi, selv om kanskje Lolidude fant en "gullgruve"

 

Husker ikke hva de kostet da jeg fikk det, var jo da N64 var på sitt mest populære... så prisen var neppe mindre enn 150!

Lenke til kommentar

Kjøpte Banjo Kazooie av en kar i dag. 200,- spenn. Det var tydligvis eid av et barn, da det var skrevet navn, adresse og tlfnr bakpå kassetten. Verste jeg vet. Heldivis er ingen jobb for stor for White Spirit.

 

Har også åpnet kontrollen i dag, og som forventet var den full av kokain. Fikk smurt på litt smørefett på de bevegelige delene. Works like a charm! Nå kan man sikte i Goldeneye, uten problemer :) Anbefales for de litt fingernemme!

Endret av Jorchi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Noen spill som anbefales? Tenker da ikkje på de vanlige som alle har hørt om men som er litt mindre kjent, men alikevell verdt og spille gjennom.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Har hatt en liten opprydning i noen gamle bokser i dag. Fant 64'n og noen spill, dessverre ikke alle. Har visst lånt bort noen av de, men husker ikke til hvem <_< har også prestert å låne bort expansion packen men den vet jeg heller ikke hvem som har :(

Endret av Leaf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...