Gå til innhold

Den store achievement tråden


Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Den achivementen jeg er stoltest av er den jeg nettop fikk - For the Horde! Den er ikke SÅ spesiell, men at vi klarte å ta alle bossene i ett strekk, og at det var jeg som var raid leader hjelper til:D Endelig en replacement til min fæle strider!

 

Og forresten, jeg har snart world explorer også, mangler bare noen steder i Kalimdor!

Lenke til kommentar
Jeg gadd å ta Wailing Caverns på Lørdagen og det er en så utrolig forvirrende og jævlig irriterende dungeon i seg selv, at jeg anser den som en av mine største bragder... samt at jeg benyttet tia til å lvle 1h axe til 400 der inne.

Helt enig. Kan ikke fordra WC. Har bare vært innom der en gang med en hunter jeg levelet for lenge siden. Etter det så har jeg vært der 2 ganger for å powerlevele de siste 2-3 levele før jeg fortsatte i SFK.

Er altfor mange steder man faller ned, vill agro, sleep fra mobs osv. Utallige grunner for å velge en annen instance, bortsett fra good loot for et par klasser.

Lenke til kommentar

gah mangler bare gotta go when the volcano blows achievmenten. fikk endelig ned sarth 3D å 6 min malygos denne uka. håper ikke patchen kommer før neste uke så jeg kan greie den før patchen. jeg vil ha proto drake XD. blir vell til at jeg joiner en PuG å bare dør med engang så jeg får den lett.

Lenke til kommentar
gah mangler bare gotta go when the volcano blows achievmenten. fikk endelig ned sarth 3D å 6 min malygos denne uka. håper ikke patchen kommer før neste uke så jeg kan greie den før patchen. jeg vil ha proto drake XD. blir vell til at jeg joiner en PuG å bare dør med engang så jeg får den lett.

 

Finnes en dritenkel måte å gjøre den på. Hvis f.eks 10 stk i raidet ditt trenger den så bare la dem dø helt i begynnelsen av kampen og la de resterende 15 drepe Sartharion. etter han er død vil alle de som døde tidlig få den garantert ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

3000 quests completed har jeg nylig fått. Er ganske stolt av den. Loremaster har jeg egentlig også fått,

men det er en bugg i Loremaster of Eastern Kingdoms, så denne får jeg ikke før den er fikset. Snart

har jeg også Achivement for 50 mounts (Albino Drake).

Lenke til kommentar
3000 quests completed har jeg nylig fått. Er ganske stolt av den. Loremaster har jeg egentlig også fått,

men det er en bugg i Loremaster of Eastern Kingdoms, så denne får jeg ikke før den er fikset. Snart

har jeg også Achivement for 50 mounts (Albino Drake).

Trodde det var 100 mounts jeg?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

The Safety Dance. Ganske behagelig å ha en group som faktisk klarer å bevege seg ordentlig på Heigan the Unclean.

Har jo også de koselige achievementene i Ulduar. Hot Pocket, Shutout, Nerf Gravity Bombs og I'll Take You All On.

 

Kommer liksom ikke på noen ekstremt store achievements, har ikke akkurat gått etter dem, men fått dem mens jeg har holdt på med raid osv. Som tidligere skrevet, ja, For The Horde er alltid koselig å ha^^

 

Og achievement til tittelen min: Hallowed Be Thy Name.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Sjekk sig, Battlemaster og Isle of Conquest.

Cool tabard, kjedelig kjedelig Player vs Vehicle den derre isle.

Well read har jeg, 50mounts men den er så easy det er latterlig, har noen kule PvE achievements på Shaman min men pve er så >< så orker ikke.:p

Endret av Puro
Lenke til kommentar

Er ikke så mye for å skryte av en achievement jeg har, men mer for å whine om en jeg mangler. Skulle hatt Temple of Ahn'Qiraj, vi gadd bare å drepe ham/den en gang back in the days, men jeg var da vitterlig der den ene gangen. Ser jeg mangler Ragnaros også, man får kanskje bare retroaktive achievements fra bosser man har loot fra? (Ja, jeg har fortsatt Nemesis Robes i banken. <3)

 

Starta opp WoW igjen for en drøy uke siden, og må si dette er noe av det morsomste (og skumleste) med å begynne å spille igjen. Er så koselig når disse boksene spretter opp! :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg begynte å spille WoW igjen for noen dager siden også, og har funnet ut at jeg skal gå for World Explorer denne gangen også. Har ridd rundt i Azeroth i nærmere fire timer i kveld og oppdaget sonene jeg ikke har achievementen i, og det er egentlig ganske allright tidsfordriv. Om det er viktig er vel kanskje ikke sant, men det er en grei måte å få achievementpoints på - og et veldig godt alternativt til levling =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...