Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sitter på nattevakt nå og kan nesten ikke vente... Blir rimelig bitter om det ikke ligger i postkassa mi når jeg våkner i morgen ettermiddag! Våkner nok når jeg hører postmannen er innom :)

Mange som har bestillt fra gamezone her?

Skrevet

Var nå litt dritt at steam driter i folket som bruker servicen dems. Får vel bare vente da. *Irritert*

hva mener du? er jo preload nå? o.O

Jess. Det er på preload ja. Jeg har 100% på preload men vi må fortsatt vente til 12 for og kunne spille det. Vi som har kjøpte det fra steam altså.

Skrevet

Var nå litt dritt at steam driter i folket som bruker servicen dems. Får vel bare vente da. *Irritert*

hva mener du? er jo preload nå? o.O

Jess. Det er på preload ja. Jeg har 100% på preload men vi må fortsatt vente til 12 for og kunne spille det. Vi som har kjøpte det fra steam altså.

Min MP står på 61% ^^ Men hvorfor, HVORFOR, den 12.? :cry:

Skrevet (endret)

12 imorra tidlig altså?

Nei den 12 november.

@ Liland10. Jeg har spurt meg det samme en god del ganger nå. Ser ut som steam driter i de som bruker servicen dems.

Endret av Twix
Skrevet

Steam-eraen døde med €=$-systemet de lagde. Er bare å gi opp Steam, synes det er veldig synd at det er påkrevd for å spille MW2 på PC. Selv skal jeg ha det til 360, da.

Skrevet

fant ingen å spille med på pc utgaven.. :p men kun mp funket og der var det ingen..

sp hang seg når den completa installen, så må tydeligvis reinstalle den da! herlig. blir ikke mye søvn i natt.

Skrevet

fant ingen å spille med på pc utgaven.. :p men kun mp funket og der var det ingen..

sp hang seg når den completa installen, så må tydeligvis reinstalle den da! herlig. blir ikke mye søvn i natt.

Retail eller?

Skrevet

Får bare vente og se til 12 nov. Ikke noe annet og gjøre.

Off topic. 2 dager hmmmm hva skal man finne på....

Telle hvor mange ord det er tilsammen i alle sangene til The Beatles :D

Skrevet (endret)

PC-versjon:

Kommer akkurat hjem fra "release party" hos en kompis. La oss bare si at så langt er inntrykket heller labert. Lag'en var svært merkbar - et par ganger i minuttet teleporterer man 5 meter. Rainbow 6 i 1999 på ISDN hadde sammenlignbar lag, for å sette det i perspektiv.

Endret av Bubbles

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...