Gå til innhold

Call of Duty: Modern Warfare 2!

Ukentlig avstemning frem til realase  

313 stemmer

1. 1. Når skal du kjøpe spillet?

• På realase
      127
    • Har forhåndsbestilt
      97
    • Blir julegave
      77
    • Vet ikke
      41
    • Ser ann anmeldelsene
      16
    • skal ikke ha det
      58

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg så nettopp den fulle gameplay videoen fra E3 igjen, men denne gangen med kommentarer, og det ble sagt temmelig tidlig, at Soap er sjefen din. Tøft! Hele oppdraget var veldig stilig, jeg spilte nettopp gjennom CoD 4 igjen, og oppdragene som var best, var de der man sneik seg gjennom steder med Cpt. Price og gjengen :)

Gleder meg!

Edit: Hvor leste/hørte du det, X91?

Endret av peasandpeace
Skrevet (endret)

Cpt. Price og Gaz døde jo i slutten av CoD4. Men i alle CoD spillene IW har laget så langt har det vært en Cpt. Price, så ser ikke bort ifra at han enten har tatt en Jesusoppstandelse, eller at det er en ny Cpt. Price :9

Endret av Zarax
Skrevet

hvis ikke det er et tilbakeblikk. sånn som i CoD4 så spilte vi jo Cpt.Price i ett oppdrag. så kanskje vi er soap og spiller med Cpt. Price.... hørtes litt rart ut kanskje xD

Skrevet
Har en del dårlige CSS minner i bakhodet, og tenker liksom alltid at det godt kan være noen som hacker ect bare siden det er mye større mulighet til det enn på konsoll.
Ikke nødvendigvis. På pc tar punkbuster de aller fleste hackere, ser ikke ut som konsollspillere har noen slik beskyttelse?

http://kotaku.com/5329184/call-of-duty-4-g...ard-preps-patch

Seems the PlayStation 3 version of Call of Duty 4: Modern Warfare has been rendered nearly unplayable, thanks to exploits that grant cheaters game-wrecking bonuses like infinite ammo, plus the ability to fly and walk through walls.
Skrevet
Cpt. Price og Gaz døde jo i slutten av CoD4

Det var jo en soldat som starta med nødhjelp på Cpt. Price, så kanskje han ikke døde?

Eller kanskje det bare er jeg som må innse at de tøffeste karakterene noen ganger dør i spill :(

Skrevet

Price er tøffere enn toget og vi håper han overlevde... Det ville være dumt å ta livet av en såpass kjent spillfigur. Kanskje ikke helt det samme, men det ville være teit om feks Mario, Link, eller Lara Croft dør.

Skrevet

Har nettopp tatt frem cod 4 igjen.. selv etter ufattelig mange dager, og Golden Cross, så er spillet fremdeles helt rått! ;D

Skrevet (endret)

Tipper at UMP45 med "extended mags" kommer til å bli en ny favoritt er i hvert fall min favoritt i Rainbow Six spillene. En annen av mine favoritter som er med er jo Scar :D det gleder virkelig mitt hjerte.

Edit: Kan bekrefte at en MP5 versjon er med nemlig MP5K

Endret av X91_Al_CaponeX
Skrevet
Har en del dårlige CSS minner i bakhodet, og tenker liksom alltid at det godt kan være noen som hacker ect bare siden det er mye større mulighet til det enn på konsoll.
Ikke nødvendigvis. På pc tar punkbuster de aller fleste hackere, ser ikke ut som konsollspillere har noen slik beskyttelse?

http://kotaku.com/5329184/call-of-duty-4-g...ard-preps-patch

Seems the PlayStation 3 version of Call of Duty 4: Modern Warfare has been rendered nearly unplayable, thanks to exploits that grant cheaters game-wrecking bonuses like infinite ammo, plus the ability to fly and walk through walls.

Hvor naiv går det ann å bli mann.

Har spilt cs siden beta versjonen, å si at punkbuster tar de fleste som hacker er jo som å tro på julenissen når du er 30.

Nei har styrt mange servere i min tid å sett at ganske mange cheats ikke blir tatt av punk.

Hører også at det skal være mulig å cheate på konsoll,men dette har jeg ikke sett noe mere på.

Får håpe dette ikke er tilfelle :o

Skrevet

Eh, lol? Klikk på linken du, hvis du virkelig er i tvil om det er mulig på konsoll. ;)

Ang. PB så ble det et litt feil eksempel fra meg, nesten alle mp-spill jeg spiller bruker PB, men det gjør jo desverre? ikke Valve med sine spill. Mente forøvrig hvordan situasjonen er i dag. Hvor mange/mye hackere/cheatere det var for 10 år siden veit jeg ingenting om.

Skrevet

Ja greit så ikke linken. Men syns fortsatt du er relativt naiv med at punkbuster tar flesteparten av de som cheater.

Det er sånn i denne verden at de som vil jukse ligger 1 skritt foran de andre.

Bare å se i sportens verden det.

Men jeg håper jo det er som du sier,men tviler som sagt meget sterkt på det.

GUD SOM JEG HATER CHEATERE :angry:

Skrevet

Leste akkurat om den nyeste patchen til MW og det fikk meg til å lurere på om det blir implimentert i MW2 fra begynnelsen. Det at det er 0.5 sekunder delay på semi-auto våpnene er ikke mye, men det er dumt for en ærlig spiller som meg som klarer og holde fire-raten oppe over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...