Gjest Slettet+56132 Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 Var det ikke snakk om Dx10 eller noe?
Atomics Skrevet 24. mars 2009 Skrevet 24. mars 2009 DX10 (test versjonen!) skulle egentlig kommet i dag, men noe gikk galt ved forsøk å starte opp, så de må "fjerne" patchen, og fyre opp det gamle systemet igjen. Poenget med testversjonen var visst for å ta det i små steg, og heller få en bredere feedback, enn fra bare testserveren.
Suder Skrevet 25. mars 2009 Skrevet 25. mars 2009 Patchen kom ut idag og directx 10 virker nå. Var sykt hvor mye performancen min gikk ned på direct X10. Hadde alt på fult utenom oppløsningen på direct x9 med 30-80 fps. Med directx10 har jeg 5-10 fps. Så jeg skrudde av alle nye grafikk settinger som jeg fikk fra drirect x10 og beholdt bare shader model 4. Det hjalp ingenting. Skal forske litt mer på det nå, men ser ut som dette spillet krever nå mer enn crysis. Bruker 9800gx2 forresten. Noen som klarer å spille de på fult?
Wooteman Skrevet 23. april 2009 Skrevet 23. april 2009 etter å lest så mye gode nyheter om dette spillet, vil jeg prøve det ut på ny. var med på relasten av spille og greier men jeg synes det var noe møkk det var som folk sa at funcom ble presset til å sende dette spille ut på markedet uten at det var et ferding produkt. selv har jeg wow oppe å går men er sånn passe små lei. har spilt det i 4 år, aktivt i 2 år. det jeg husker på hvorfor jeg slutta var at jeg synes ikke helt gameplayed var bra og noe som gjøre med veldig iritert var at når jeg døde måtte jeg gå helt til det stedet jeg holdt på å questa fordi jeg ble drept av mob. men en av grunnene kan være at jeg ikke var på den aldern målgruppen til dette spille var noe som gjorde at jeg tolket vel noe av spille på en anderelse måte. føler meg mye mer voksen nå og ser fram til å kanskje ta en tur innom å se hvordan det har blitt. derfor har jeg noen spørsmål. er det fortsatt sånn på pvp server at de store gutta bare ganker deg helt til du bare slår av spille å gjør noe annet? hvilken klasse kan være morsomt å starte opp med? selv har jeg sett på Guardian. så noen pvp flimer på youtube. det ikke noe som slår å brukte spear på folk å bare se blodet rener er det verdt å prøve det ut igjen, eller vil jeg få en følese at jeg vil helst gå tilbake til wow igjen? ( som jeg egenlig vil legge på hylla ) hva er egenlig best når det gjeler valg av servere pvp eller pve? takker for svar og ha en fin dag videre
Suder Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 etter å lest så mye gode nyheter om dette spillet, vil jeg prøve det ut på ny. var med på relasten av spille og greier men jeg synes det var noe møkk det var som folk sa at funcom ble presset til å sende dette spille ut på markedet uten at det var et ferding produkt. selv har jeg wow oppe å går men er sånn passe små lei. har spilt det i 4 år, aktivt i 2 år. det jeg husker på hvorfor jeg slutta var at jeg synes ikke helt gameplayed var bra og noe som gjøre med veldig iritert var at når jeg døde måtte jeg gå helt til det stedet jeg holdt på å questa fordi jeg ble drept av mob. men en av grunnene kan være at jeg ikke var på den aldern målgruppen til dette spille var noe som gjorde at jeg tolket vel noe av spille på en anderelse måte. føler meg mye mer voksen nå og ser fram til å kanskje ta en tur innom å se hvordan det har blitt. derfor har jeg noen spørsmål. er det fortsatt sånn på pvp server at de store gutta bare ganker deg helt til du bare slår av spille å gjør noe annet? hvilken klasse kan være morsomt å starte opp med? selv har jeg sett på Guardian. så noen pvp flimer på youtube. det ikke noe som slår å brukte spear på folk å bare se blodet rener er det verdt å prøve det ut igjen, eller vil jeg få en følese at jeg vil helst gå tilbake til wow igjen? ( som jeg egenlig vil legge på hylla ) hva er egenlig best når det gjeler valg av servere pvp eller pve? takker for svar og ha en fin dag videre Folk som har 8 levler høyere enn deg kommer som regel ikke å ganke deg fordi da får de murder poits. Men ja, pvp server er det sykt mye ganking der du blir som regel ganket av en gruppe med spillere. Takler du ikke å bli ganket minst 4 ganger i timen så er ikke pvp server for deg. Er vanskelig å levle med så mye ganking. Anbefaler pve server selv om jeg spiller på pvp og trives der. For å si det sånn, starter du med AOC for godt, kommer du aldri til å gå tilbake med wow. Hadde bare spilt wow i 10mnd, men AOC fikk meg til å slutte med det. Hvilken klasse du vil ha er opp til deg. Spørs hvilken type klasse du liker, men dette er mine anbefalinger: PVE Healer: Priest of Mara, PVP Healer: Bear Shaman, Tank: Guardian, Offtank/PVP: Conquerer, DPS: Necro/Demo, Gøy: kanskje assasin selv om jeg ikke har testa den ut.
Wooteman Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 etter å lest så mye gode nyheter om dette spillet, vil jeg prøve det ut på ny. var med på relasten av spille og greier men jeg synes det var noe møkk det var som folk sa at funcom ble presset til å sende dette spille ut på markedet uten at det var et ferding produkt. selv har jeg wow oppe å går men er sånn passe små lei. har spilt det i 4 år, aktivt i 2 år. det jeg husker på hvorfor jeg slutta var at jeg synes ikke helt gameplayed var bra og noe som gjøre med veldig iritert var at når jeg døde måtte jeg gå helt til det stedet jeg holdt på å questa fordi jeg ble drept av mob. men en av grunnene kan være at jeg ikke var på den aldern målgruppen til dette spille var noe som gjorde at jeg tolket vel noe av spille på en anderelse måte. føler meg mye mer voksen nå og ser fram til å kanskje ta en tur innom å se hvordan det har blitt. derfor har jeg noen spørsmål. er det fortsatt sånn på pvp server at de store gutta bare ganker deg helt til du bare slår av spille å gjør noe annet? hvilken klasse kan være morsomt å starte opp med? selv har jeg sett på Guardian. så noen pvp flimer på youtube. det ikke noe som slår å brukte spear på folk å bare se blodet rener er det verdt å prøve det ut igjen, eller vil jeg få en følese at jeg vil helst gå tilbake til wow igjen? ( som jeg egenlig vil legge på hylla ) hva er egenlig best når det gjeler valg av servere pvp eller pve? takker for svar og ha en fin dag videre Folk som har 8 levler høyere enn deg kommer som regel ikke å ganke deg fordi da får de murder poits. Men ja, pvp server er det sykt mye ganking der du blir som regel ganket av en gruppe med spillere. Takler du ikke å bli ganket minst 4 ganger i timen så er ikke pvp server for deg. Er vanskelig å levle med så mye ganking. Anbefaler pve server selv om jeg spiller på pvp og trives der. For å si det sånn, starter du med AOC for godt, kommer du aldri til å gå tilbake med wow. Hadde bare spilt wow i 10mnd, men AOC fikk meg til å slutte med det. Hvilken klasse du vil ha er opp til deg. Spørs hvilken type klasse du liker, men dette er mine anbefalinger: PVE Healer: Priest of Mara, PVP Healer: Bear Shaman, Tank: Guardian, Offtank/PVP: Conquerer, DPS: Necro/Demo, Gøy: kanskje assasin selv om jeg ikke har testa den ut. takk skal du ha
Cloudemyx Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 En stund virket det som om spillet floppet helt, men siden det faktisk er en del som spiller det, har det vel ikke gjort det... enda. Jeg spiller det ikke.
LarZen Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Som tidlig beta spiller av Age of Conan så hoppet jeg av en stund etter det gikk retail pga det var alt for mye bugs og irritasjons momenter. Idag er spillet faktisk slik det burde ha vært når det kom i salg, det er ikke perfekt (ingen mmorpg spill er vel det...) men det er i mine øyne et av dem beste mmorpg spillene der ute for litt voksne spillere. PvP servere vil jeg kun anbefale til folk som virkelig elsker pvp, da det er utrolig mye ganking og nesten umulig å komme seg fra A til B til tider. Når det er sagt så er pvp artig det men en burde ha mye mer interesse for pvp en pve om en velger en pvp server spesielt i Age of Conan.
Cleaf Skrevet 24. april 2009 Skrevet 24. april 2009 Tror jeg skal prøve ut AoC på Fury når jeg har bygd riggen min.
Rata101 Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Har sittet på gjerdet helt til trial kom ut. Glad jeg ikke brant meg på releaseversjonen. Spiller en 68 bear shaman på Fury nå. Så langt har det vært overraskende bra. Det er et par småfeil, som det er i alle mmo'er, men de er bagatellmessige. F.eks. at hvis man setter på autorun, så stopper noen ganger characteren å løpe etter litt. Småstein og slikt kan også hindre mer enn de ser ut til noen ganger. Mounts tar irriterende lang tid å komme seg på og av iblant, og det er lagt til en "quick dismount" skill, som hos meg har 5 minutter cooldown? wtf... Ranger kompisen min har mye kortere cd, why? Uansett, så må jeg si at følelsen av å ride en hest i AoC er veldig realistisk og bra. Spell descriptions og lignende tooltips trenger å få seg en oppussing her og der. Samtidig lurer jeg fortsatt på hvordan jeg skal klikke på spell effects som er linket inne i tooltipen. Flytter jeg muspekeren fra spellen for å klikke på linken i tooltippen, så forsvinner jo tooltippen også. Wut? Som sagt, overraskende bra. gg funcom
LarZen Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Spell descriptions og lignende tooltips trenger å få seg en oppussing her og der. Samtidig lurer jeg fortsatt på hvordan jeg skal klikke på spell effects som er linket inne i tooltipen. Flytter jeg muspekeren fra spellen for å klikke på linken i tooltippen, så forsvinner jo tooltippen også. Wut? Jeg og stussa på det der...fant ut at om du holder inne Skift og klikker på linken i tooltippen så skal det gå. (tror det var skift..mulig ctrl)
Rata101 Skrevet 26. april 2009 Skrevet 26. april 2009 Takk. Holde inne skift, klikke på ikonet av spellen/itemet, så kommer det opp et nytt vindu.
Desdichado_InnleggNO Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Er det blitt lagt til Social items som f.eks klær, fiskestang mm? Hva med gear generelt sett, syntes alt lignet veldig mye på hverandre bortsett fra litt bedre stats, har man fått flere muligheter for ikke å ligne på neste mann du møter i skogen eller? Når jeg først er i gang, har en Templar på lvl 50 liggende, men elsker trolldom og magi, er det noen endringer i disse klassene som tilsier at jeg bør prøve på nytt? Og siste, kan man skippe hele Tortage nå eller? (er møkk lei etter x antall utbrytninger) På forhånd takk
Atomics Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Er det blitt lagt til Social items som f.eks klær, fiskestang mm? Hva med gear generelt sett, syntes alt lignet veldig mye på hverandre bortsett fra litt bedre stats, har man fått flere muligheter for ikke å ligne på neste mann du møter i skogen eller? Når jeg først er i gang, har en Templar på lvl 50 liggende, men elsker trolldom og magi, er det noen endringer i disse klassene som tilsier at jeg bør prøve på nytt? Og siste, kan man skippe hele Tortage nå eller? (er møkk lei etter x antall utbrytninger) På forhånd takk Ser ut som jeg kanskje må skuffe deg på samtlige ting der, men er nå litt usikker på om de har gjort noe med looken på gear generelt. Er masse flott gear, men det er oftere på høyere lvls eller fra bestemte steder. Noe crafting gear (Culture gear?) har blitt lagt til som plans som dropper. Hvis du ser etter gear som virkelig skiller seg ut (WOW stil) så får du nok ikke noe slik i dette spillet. Som sagt, det er noen spesielle items overalt, men de krever mer enn et par timer arbeid. Kan nevne at ved neste patch, så kan alle som har en char over lvl 50, få en "gratis" lvl 50 alt, hvilken som helst klasse (kun en gang!) og spille videre på. Så du kan skippe Tortage en gang ihvertfall, ellers det samme. Dark Templar er ikke mitt område, men hvis du finner noe patch notes til 1.05 så kan du jo titte der.
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Høres ganske bra ut det med at man får en `gratis` lvl 50 char. Kommer nok til og benytte meg av det!
The Very End Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 (endret) Problemet for nye spillere er jo å komme opp til level 50 da, med tanke på all gankingen som foregår på pvp serverene. :/ Regner med at nye spillere også vil ha dette tilbudet så fort de har fått en character opp til level 50 en gang? Endret 6. mai 2009 av The Very End
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Ja, er det mye ganking for tiden? venter på gamingcardet mitt, selv har eg to i rundt lvl 60 da. Og nye vill nok få samme tilbudet dem og ja, når dem når lvl 50.
The Very End Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Det er helt ekstrem ganking for tiden. Man kan bare gi opp å gå til den start øya. Du vil bli campa av folk du ikke har sjans til å ta. Dvs at dem er klasser som er sykt overpowered på de lave levelene.
Cerandin Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 Det er helt ekstrem ganking for tiden. Man kan bare gi opp å gå til den start øya. Du vil bli campa av folk du ikke har sjans til å ta. Dvs at dem er klasser som er sykt overpowered på de lave levelene. ingen klasser er sykt overpowered på de lave levelene, har bare med hvem som spiller dem og hvor mye de kan spille klassen, og selvfølgelig om dem ganker starters/noobs
The Very End Skrevet 6. mai 2009 Skrevet 6. mai 2009 På levelene 20-24 er det ganske mange uballanser i klassene De som vet hvordan man spec'er kan spec'e noen helt syke specs på de levlene, og f.eks 1 shot'e det meste. Så klart har de også sikker mer gear enn vanlig, men syke greier hvertfal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå