Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med mindre det er en annonsering av en stor ny spillmodus, så tipper jeg at det er en såkalt gameplay blowout. Gleder meg til å se noe fra MP!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Gameplay helst fra enspiller biten for min del. Gjerne i 60fps selvsagt :p Men den er vel kanskje forbeholdt online biten tenker jeg.

Endret av Mala
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor gow absolutt skal ha 30 fps i campaign. Det er mange andre spill som har 60 fps uansett modus, så hvorfor ikke gow? LITT bedre grafikk  kan jeg klare meg uten. men men!

Skrevet

Ultimate Edition hadde det og Uncharted 4 blir å ha det, grunnen er fordi omgivelsene osv blir å kreve mer av konsollene og da klarer de ikke å holde stabil 60fps. Vil heller ha stabilt 30fps enn ustabil 60fps. :p

Skrevet (endret)

Det vil jo vi alle ha, men når konsollene er så svak så er ikke det mulig. :p

Edit: Jeg har vært så skuffet over Xbox One og PS4 at jeg angrer litt på at jeg kjøpte de. :p

Endret av aBaDmAn91
Skrevet

Håper det er grunnet at det er en beta at grafikken er så dårlig. Jeg ser at det mangler en del teksturer. Har forresten sett en "leaked" video på youtube av en hel match. Ble ikke imponert.

Skrevet

Rod Fergusson har nevnt at dette er en ekte beta. ikke en demo beta som andre pleier å kjøre. Har god tro på at de vil levere bedre enn det som er vist til lansering:) i morgen kommer det visst nok også en del gameplay ut. 

Sant nok. Gleder meg til å spille det. Håper gow4 overgår de forrige. Vanskelig, men jeg har tro på Fergusson! :)

Skrevet

IGN podcast unlocked ligger ute nå, veldig bra Xbox podcast. Denne uken er den på 1t 48min, skal handle mye om Gears 4, inkl intervju me Rod Fergusson:) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...