Gå til innhold

Gears of War Kafèen

Lakus

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Takker for rask tilbakemelding Lakus. Den dagen du er ferdig med coop campaign så gi meg en lyd så joiner jeg whatever you choose, Beast, Horde, Quick match, ranked match osv ;)

Jager etter 2000 headshots nå hehe :)

Endret av iToMaN
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Enkel måte å booste arcade winns er chapter 2,7 :yes:

pluss 10 max multiplyer (x10) winns :love:

jobber med 60 arcade atm :whistle:

Endret av samco
Skrevet

De som addet meg på XBL: Ferdig med campain på hardocre nå, mangler bare ACT 3, Chapter 2-7 på Co-Op så får jeg achievmentet for 5 acts Co-op arcade. Så blir det multiplayer som faen :D

Noen som kunne tenke seg Insane Co-Op campain en gang :p?

Skrevet

De som addet meg på XBL: Ferdig med campain på hardocre nå, mangler bare ACT 3, Chapter 2-7 på Co-Op så får jeg achievmentet for 5 acts Co-op arcade. Så blir det multiplayer som faen :D

Noen som kunne tenke seg Insane Co-Op campain en gang :p?

ja! :) jeg er med på den

Skrevet

Kult og intenst indeed, men er ikke helt overbevist over campaignen.

Spoilers ahoy!

HVOR VAR ALLE DE SOLDATENE PÅ SLUTTEN NÅR MAN TRENGTE DEM? HVOR VAR ALLE LOCUSTENE TIL MYRRA? HVOR VAR LAMBENT FOLKA HELE SISTE DELEN? PÅ FERIE?!

Dom sin død var mer eller mindre som slått i stein når vi så han han "snakket til" Maria. Marcus sin far hadde en magisk kur som reddet verden. Myrra var irriterende, lite imponerende og det var latterlig lite interessant kom ut av hun. /spill

Konge gameplay, flott pacing og jævlig intens action, men kjenner jeg synes det var en litt enkel utvei.

• Liker 1
Skrevet

Kult og intenst indeed, men er ikke helt overbevist over campaignen.

Spoilers ahoy!

HVOR VAR ALLE DE SOLDATENE PÅ SLUTTEN NÅR MAN TRENGTE DEM? HVOR VAR ALLE LOCUSTENE TIL MYRRA? HVOR VAR LAMBENT FOLKA HELE SISTE DELEN? PÅ FERIE?!

Dom sin død var mer eller mindre som slått i stein når vi så han han "snakket til" Maria. Marcus sin far hadde en magisk kur som reddet verden. Myrra var irriterende, lite imponerende og det var latterlig lite interessant kom ut av hun. /spill

Konge gameplay, flott pacing og jævlig intens action, men kjenner jeg synes det var en litt enkel utvei.

Mye av det jeg tenkte mens jeg spilte også, pluss mer.

Actionfylt kapittel i seiren, ja, manus som kunne vært skrevet på rommet til hvilken som helst 12-åring? Ja.

Skrevet

Er snakk om første 10 kampene du spiller eller noe. Etter det er du klar for og spille med "de store gutta" ;) Funker dint synes nå jeg. Gir jo bare beskjed om at du er flink nok nå.

Skrevet

Noen som er med på 4 player co-op campagin til uka for den achievementen og insane i samme slengen.?

kunne tenkt meg det selv, insane virker... insane da, prøvde første level med AI og det var vanskelig...

Skrevet

Noen som er med på 4 player co-op campagin til uka for den achievementen og insane i samme slengen.?

Om det er snakk om fra 21:00 og utover er jeg med.

Jobber sent hele uka så er kun hjemme på natta.

Skrevet

Noen som vil spille campaign i kveld/morra kveld?

Uansett så kommer jeg nok til å spille en del i helgen, så er med på det meste..

GT: veggizah

Har ikke mic, though.. men kan skype :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...