Gå til innhold

Gears of War Kafèen


Lakus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

vet ikke om folk prioriterer mp, men har min mening/spørsmål angående campaign, da jeg ble nettopp ferdig.

så ikke les dette hvis du ikke er ferdig med campaign!

 

 

 

Så ja, er det bare jeg som er irritert at ikke faren sa ifra til noen før eday, jeg mener locus hadde angrepet uansett, men de kunne da evakuert, samt satt opp bedre forsvar, og ikke trengte å hammer of dawn sine egne. merka jeg ble litt små irritert på fyren, så brydde meg null at han døde.

 

det at dom døde dog, var veldig leit :( stemninga med musikken og det hele var epic

 

Uansett, fikk vite at queen myrrah tok kontakt med adam fenix for 20 år siden, altså, forstår ikke helt hvorfor hun queen dama kontaktet han, og hvorfor det er tydeligvis helt vanlig at aliens og mennesker snakker sammen, virker litt tynt. Og hvis jeg har forstått rett så var det adam fenix sin ide og bruke hammer of dawn på egne, å floode jancito etc.

 

go til slutt, forstår heller ikke hvorfor han utløste bombe saken sin tidligere, hvorfor MÅTTE han jobbe så mye for å redde locust. jaja, bare føler det ble litt tynt der, men nå vet jeg ihvertfall hvor prescott gjemte seg etter at han forlot cog

 

 

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Spoiler alert! Ikkje les dette dersom du ikkje har fullført Gears of War 3!

 

Lenge leve Carmine!

Eg var ein av dei som kjøpte Save Carmine t-skjorte på XBL, så eg er veldig nøgd, hehe!

 

 

 

jeg ble i starten forvirra av det carmine greiene, fordi ene døde i gow1, og en annen i gow2.

 

noe jeg stussa på, var at når du begynner act 3, så skal du redde anya fordi hu er stranda utafor borgen, og de sier at jayce og carmine er der og, så kommer det en lambent dude og river av armen til det jeg trodde var carmine siden hjelmen var helt lik, og jeg så han aldri i campaign før helt på slutten, så ble litt satt ut der.

 

tenkte go han var dau siden vi ikke tok han med tilbake til "fortet"

 

men men :p

 

 

Lenke til kommentar

er en grunn til at jeg aldri spiller halo og gears of war med randoms på xbox live.

 

virker som alltid når jeg spiller så er det noen 14+åringer som syter og klager på ett eller annet. Orker bare ikke den dritten der. Har aldri samme problemet med fks forza, men det er kanskje ikke så rart heller.

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Nja. suger man balle begynner de som regel å klage på laget også. men men.

 

Bare en liten ting til om det som skjer i slutten av act 3.

 

 

er det bare meg som syntes døden til dom er den mest troverdige og beste satt sammen. tenker grafisk. bklder. lyd og stemning. er ihvertfall på toppen av min liste av minneverdig død av spillkarakterer.

 

 

Lenke til kommentar

Er sinnsykt skuffet over elkjøp.no , fikk ikke spillet i dag (release), og enda mer sint blir jeg når jeg hører en kompis fikk det for 10 (!!!) dager siden. Dette er altfor dårlig :cry:

Eg fekk mail frå Lefdal om at spelet var sendt sist fredag. Låg ikkje i postkassen min igår.

 

 

Jeg handlet av Lefdal på nett og det eneste jeg fant i postkassen i dag var en dunge med skjegg......

Eg bestilte frå Lefdal.com og Elkjop.no - berre for å væra på den sikre sida. Ingen er komen endo. Igår klaga eg til elkjop.no - fekk 100kr gavekort på SMS som "plaster på såret". Etter jobb vandra eg inn i min lokale Elkjøp og plukka Gears til 299. Uansett forbanna irriterande at fleire av kompisane mine fekk spelet for 10-11 dagar sidan, og allereie hadde runda SP delen.

 

 

Noen andre som har problemer med Beast? jeg finner nesten aldri folk -.-

Legg meg til, eg er alltid med på Beast! GT: Blasty Trasty

 

 

Vi var bare to, klarte fint en Lamboth Berserker, men to stykker da må man være god :!:

Vær vennleg å fortel meg kva våpen de brukte. Me var 3 stk og sleit med 2 stk.. Det var så umenneskleg slitande. Det virka som om flamer irriterte dei, men gjorde ikkje noko valdsamt vidare med skade :p

 

 

Jeg spilte med en ekstra på horde. Han døde etter 20 sekunder på bosswaven og jeg stod alene å faktisk beatet waven :D. Anbefaler å få mæ meg på Horde nesten gang dere er på tur ;)

Me er Gow noobs og treng gjerne backup på Horde og Beast :-) GT: Blasty Trasty

 

 

Eg elskar dette spelet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...