Erik Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 En Skorge i bølge 50 så er vi i mål. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 "En skorge nå og da" som i en Skorge NÅ (på wave 15/20) og en DA, når vi er der neste gang! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Eller bare plassere ut en brumak på level 50. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Såklart. Drepte jo aldri det til fots i Gears 2, måtte spille pc-versjonen av Gears(1) for å gjøre det.. Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Hmm.. Litt OT, men er avataren din fra Amped 3? Så ut som J-DAWG Jepp Hadde som sagt vært kult med litt "spesielle" creatures litt senere uti horde. Har ikke kommet forbi 15 engang jeg...blir så kjedelig alene Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Haha, visste det! Men, Horde alene? Virkelig? Du er ikke på Live da? Alltid moro å hjelpe folk når det gjelder Horde, særlig hvis man er 5 stykk! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Uff, må nesten få fyrt opp noe GoW2 igjen snart nå. En kamerat har lånt spillet i noen uker, så jeg føler jeg får abstinenser. Lenke til kommentar
Kamizage Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Haha, visste det! Men, Horde alene? Virkelig? Du er ikke på Live da? Alltid moro å hjelpe folk når det gjelder Horde, særlig hvis man er 5 stykk! Har spilt litt Live horde ja, men det er som oftest folk som bare tar 10 runder før de stikker. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Hvor vanskelig er det med lvl50 horde da? Kunne gjerne prøvd det en gang. Birger Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Er ikke så altfor vanskelig med noenlunde kompetente medspillere, men så er det jo litt forskjell på casual og insane også.. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Den er ikke så vanskelig på casual på de enkle mapene. I hvert fall ikke hvis du setter skjold i trappen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 To personer kan klare alle 50 bølgene på casual på day one hvis de er strategiske og klarer å utnytte spillmekaniker til det fulle! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Førsteposten er oppdatert, men som dere ser er den siste spoileren ikke helt som den skal. Har sendt brevdue etter hjelp og forhåpentligvis kommer det også. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Neeei! Stein var jo bra! Du skuffer, Lakus Du får ikke inn en "Woot" i den nye steinen også da? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Egentlig er ikke skjoldene en spillmekanikk, mer en feil/bug. Men utnytt det likevel! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Skjoldene, som spillet legger opp til at man skal bruke, er ikke en spillmekanikk? Eller tenker du på å sette de feil vei eller sidelengs? Jeg sikter ihvertfall til reell ikke-glitching! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Skjoldene, som spillet legger opp til at man skal bruke, er ikke en spillmekanikk? Eller tenker du på å sette de feil vei eller sidelengs? Jeg sikter ihvertfall til reell ikke-glitching! Jeg tenker på at skjoldene er ment som dekning for skudd, enten som et stillestående cover eller som skjold. De skal ikke brukes som blokkader for store stygge monstre. Jeg gjør det selv, men det er ikke det skjoldene er beregnet på. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Nå ble hele førstepost raser, men jeg aner ikke hvorfor Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Er en liten feil som gjør at hvis du editer etter at du har satt inn spoiler-tags, så går den fisføyka. Skjedde med meg da jeg fixa på Spille CoD4 tråden Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Det er nok bare noen administratorer som prøver å fikse den siste spoileren din. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå