Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

"Minute-man" - hvordan gå frem for å bli kvitt jomfrudommen?


Anbefalte innlegg

Hei

Er blitt 17 år (stor gutt) og jeg begynner å bli mer enn klar for å få meg noe kjøtt på staken. Problemet mitt er at jeg kommer alt for raskt, typisk etter 30 sekunder til 2 minutter hvis jeg ikke tar pauser i ett sett.

 

Har ganske god selvtillit sånn ellers, men når det gjelder sex og lignende er jeg på grunn av dette veldig usikker og nervøs for hvordan jeg skal takle en eventuell situasjon som kan oppstå i nær eller mer fjern fremtid.

 

Er det noen andre som har/har hatt problem med å komme for raskt, og hvordan gikk dere frem første gang?

 

Kan også nevnes at jeg ikke er lysten på å bli dritings (men litt småfull/brisen går greit) og jeg har ikke kjæreste.

 

Postet av anonym: 431d73a895ecd457b0ef5f6f6bb4b8d5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er altså når du runker at du kommer så fort? Om jeg ikke tar helt feil, så runker du vel også i super speed?

 

Neste gang bør du bruke mer og mer tid, slik at du venner kroppen din til å komme senere.

 

Ikke tenk så mye på den første gangen. Det er den verste gangen, og enten kommer man veldig fort eller ikke i det hele tatt

Lenke til kommentar

joda, litt tørrfliring på selvironien her må være lov.. :p

 

 

ta no bare og kjør på me ei random og la de stå i, få vekk alle førstegangs nervane og gje ho full bajas etter 10 sekund, eller gjerne ikkje i de heile tatt.

 

De og holde lenge blir en vanesak litt med kropsbeherkelse, men som sagt over, ta de litt meir mero sailor, så du ikkje slite seglet

Lenke til kommentar

Det er vel bare å gå fram på samme måte som om du ikke var noen "minute-man"? Når det er første gangen er det helt normalt at man kommer fort, eller eventuelt ikke kommer i det hele tatt.

 

Jeg har hatt sex med en jomfru en gang, og han kom vel etter 1,5 jukk - han kom altså inn i meg og fikk orgasme på "tur ut". Han fortsatte og lot som om ingenting hadde skjedd før han kom enda en gang, litt senere, nice move. Jeg synes det var digg! :)

Lenke til kommentar

En ting kan være å runke tidligere på dagen før du skal ha sex (planlagt).

Derimot om det ikke er planlagt finnes det flere måte å unngå å komme fort på.

Først og fremst;

 

- Bruk kondom, det hemmer en del og gjør at du kommer senere (om du er "hypersensitiv" kan du bruke to).

 

- Det finnes en metode hvor du trener PC-muskelen, altså du strammer den muskelen som gjør at penisen din "løfter" seg. Les det opp på google om du er usikker. Øvelsen kan du gjøre i erigert tilstand (med håndkle om du er hardcore) eller uerigert. Denne øvelsen repiterer du noen ganger om dagen flere ganger i uka.

 

- Penisring kan du få kjøpt på kondomeriet.no f.eks, dette reduserer blodtilførsel og gjør slik at du ikke kommer med en gang

 

Så er det viktig å ta det med ro når du har sex. Det er viktig å puste rolig, ikke anstrenge deg eller stresse. Hvis du ligger på den "vibben" at du kommer kan du evt. stoppe litt opp. Bytte stilling eller tease henne mer.

 

Som tidligere nevnt kan du også øve deg selv på å runke saktere enn du pleier, å se hvor lenge du orker å holde på.

 

Det var noe mer jeg skulle nevne i farten her, som jeg ikke kommer på. Lykke til med din debutt!

 

P.S: Bruk kondom hvis du er en luring!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...