Gå til innhold

Bestille mobil fra USA (HTC/Android)


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har hatt min HTC Hero i snart 1 år, men siden jeg er en ganske stor mobil/Android entusiast har jeg ganske lyst på ny siden Hero allerede er 4 år gammel. HTC kommer ut med 2 modeller i løpet av neste uke (?), det er HTC EVO 3D og HTC Pyramid.

 

Begge telefonene ser ganske syke ut, men de er også ganske like i hardware(?)

 

I hvertfall, siden det tar så sykt lang tid før nye telefoner kommer til Norge hadde jeg tenkt å bestille fra eBay eller Amazon!

 

Er det noen her som har erfaring med bestilling av såpass dyre varer fra USA? Vil det i det hele tatt lønne seg? (Telefon, frakt, moms, gebyrer osv). Jeg er også klar over at det blir vanskelig å reklamere for produkter som bestilles derfra!

 

Mvh Theodor :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har hatt min HTC Hero i snart 1 år, men siden jeg er en ganske stor mobil/Android entusiast har jeg ganske lyst på ny siden Hero allerede er 4 år gammel. HTC kommer ut med 2 modeller i løpet av neste uke (?), det er HTC EVO 3D og HTC Pyramid.

:)

W00t? Den er jo ikke 2 år engang! :p

 

Men on-topic, ville aldri giddet å bestilt fra USA, når du først finner en telefon som funker på det europeiske telenettet så er det marginalt å spare, og reklamasjonsretten her i Norge er vel verdt de få hundrelappene.

 

 

 

Lenke til kommentar

Hero 4 år gammel? Hero kom juli 2009 internasjionalt og august 2009 i Norge. Det er enda ikke 2 års siden.

Siden HTC's telefoner kommer ca 1 mnd etter USA ser jeg ikke det store poenget med å bestille der... bortsett fra prisen kanskje?

Jeg foretrekker å kjøpe telefonene lokalt, slik at jeg kan dra selgeren hardt i slipset hvis jeg ikke er fornøyd :-)

Lenke til kommentar

Hero 4 år gammel? Hero kom juli 2009 internasjionalt og august 2009 i Norge. Det er enda ikke 2 års siden.

Siden HTC's telefoner kommer ca 1 mnd etter USA ser jeg ikke det store poenget med å bestille der... bortsett fra prisen kanskje?

Jeg foretrekker å kjøpe telefonene lokalt, slik at jeg kan dra selgeren hardt i slipset hvis jeg ikke er fornøyd :-)

Haha, godt poeng det siste :) Men uansett, hvor mye er det mulig å spare på å bestille derfra?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...