Gå til innhold

Kamptråd - CL: Chelsea - Man Utd


Alt-Ctrl

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aldri i verden om vi, United, vinner borte mot Chelsea. Blir utrolig fornøyd med uavgjort, og da helst med et bortemål eller to.

 

Det lukter 4-5-1 lang vei, vi ble ganske overkjørt på midten sist, så tipper SAF vil prøve å demme opp bedre. I tillegg er det bortebane i CL, alle vet jo hva det betyr.

 

VDS

Fabio Smalling Vidic Evra

Valencia Scholes Carrick Gibson* Nani

Rooney

 

*: Hvis ikke Fletcher er frisk.

Lenke til kommentar

Må nok kanskje endre laget ditt hvis disse tweetsa stemmer:

 

DoronSalomon

Only injured defender is now Wes. Finally all coming together. No Fletcher still is rather annoying

 

DiscoMirror

At #MUFC training. Rio training, but no Rooney. Interesting omission.

 

DiscoMirror

No Fletcher at #MUFC training either. But rest of squad all present.

 

Aner dog ikke om "rest of the squad" inneholder Rafael og Oshea også, de skulle jo vitterlig være ute riktig så lenge?

Lenke til kommentar

Hadde satt stor pris på om en kamp mot Chelsea på brua ikke ble avgjort av dommerne, hvem dømmer forresten...er jo CL?

 

Mark Ogden

by R_o_M

Spanish ref Alberto Undiano Mallenco to take charge of Chelsea-Man Utd on Weds.

 

Rooney trente vel i dag, men holdt seg i skjul til pressen forlot treninga (etter 15 min). Enig i laget til Hoff.

 

Tipper vi taper 2-1.

Lenke til kommentar

Jeg har null tro på seier. Hvis vi er riktig dyktige kan vi kanskje klare 1-1 eller 2-2. Er fornøyd om vi bare taper med ett mål.

 

Edit: For første gang er jeg usikker på om jeg skal gidde å se kampen, vet jo hvordan det går uansett og veit jeg bare blir så sinnssykt frustrert, kvalm, you name it. Men samtidig er de jo en ørliten mikroskopisk sjanse for at dommeren er nøytral siden det er snakk om CL og ikke PL.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...