Gå til innhold

[Oppdatert: 26.04] Forumtreff Bergen 2011 - I. 30 April kl. 14.00!

Riot™

Aktivtet!  

22 stemmer

1. 1. Aktiviteter

• Grilling
      9
    • Telttur (meld om du har telt!)
      4
    • Paintball
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker nygårdsparken, evt der med akvariet (blander alltid nordnes med nordås og vice-a-versa - en av de to i hvert fall). Der er det jo flott med utsikt og sol 24/7 :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg skal naturlig nok være med Eplefe på Marina and The Diamonds - men dere får koze dere, så kommer jeg sterkere tilbake senere.

Nygårdsparken er det fine stedet med sprøytenarkomane.

Endret av Zealuu
Skrevet

Det finnes flere deler av Nygårdsparken, den nedre delen er faktisk kjempefin og helt fri for sprøyter. Den øvre delen? Vel, hvis du vil høre ordene "Jeg har ikke hasj, men du kan få kjøpe noe speed?" så er det stedet å være.

Skrevet (endret)

Ååh, jeg tenkte faktisk å ta turen, men jeg skal på innflyttingsfest den 30. Synd. Nå blir jeg jo bergenser til høsten da, så jeg er med på neste treff!

Pass på å dokumentere hvert eneste sekund til glede og misunnelse for oss andre, og kos dere masse!

Endret av Lemon
Skrevet

Ååh, jeg tenkte faktisk å ta turen, men jeg skal på innflyttingsfest den 30. Synd. Nå blir jeg jo bergenser til høsten da, så jeg er med på neste treff!

Pass på å dokumentere hvert eneste sekund til glede og misunnelse for oss andre, og kos dere masse!

Blir du? Awesome :D

Skrevet (endret)

Jaa, den egentlige grunnen til at jeg begynner der er at jeg er så på knærne etter deg og Dorian.

Endret av Lemon
Skrevet

Bor du fortsatt på fjellet? :p

Skikkelig skuff med de som har fått annet å gjøre. Forumtreff er vel ikke like binnende som alt annet her i verden. :<

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...