Gå til innhold

[Oppdatert: 26.04] Forumtreff Bergen 2011 - I. 30 April kl. 14.00!


Riot™

Aktivtet!  

22 stemmer

  1. 1. Aktiviteter

    • Grilling
      9
    • Telttur (meld om du har telt!)
      4
    • Paintball
      9


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi har mange bilder på Facebook ja, men et lite referat?

 

Jeg kom til "den blå sten" en time før alle andre, koste meg med å slikke sol, ta bilder av bergens-emoene og anta at "nå! kommer de..."

 

Sånn ca en halvtime før oppmøte, kommer det en nordlending bort til meg og fyrer løs "E det du som e slimda?" Joda. Samen var kommet. Etter noen minutter la vi merke til en rødruss (både på hode og bunn) som var totalt omsvermet av småunger som ville ha kortene hans. Han så kjent ut, og presenterte seg selv som Friksjon. Jau, nå var vi tre. Etter litt snublet Snorre og Marthe bortom den blå stein, så begynte vi avventningen på Barnacle, KvitKnekt og Riot. De kom forsinket, men ikke så rart. KvitKnekt hadde jo med seg en Xbox!...

 

kake i en xbox-boks

 

 

Etter møtet ved steinen, løp vi inn i nærmeste butikk, ranet de for alkohol, grillmat og lignende før vi la på sprang mot en av de bergenske parkene. Der slo vi oss ned og fyrte opp to griller. (til info, min grill var mye bedre enn den andre grillen som ble satt opp.) Der grillet vi pølser og cheeseburgere og grillraketter, før vi gaflet innpå med kake og krem-lignende dessert fra barnacle.

Med svulmende mager og smil om munnen, la turen i retning KvitKnekts bolig for ettermiddagskos og fyll. Etter en evig lang gåtur i stekendes sol, kom vi frem til verdens minste festlokale, hvor vi ble sittende å leke med Spotify og jabbe om alt mulig. Dorian kom snublende inn KvitKnekts hus på tross av at ingen svarte hans desperate telefonmeldinger.

Vi skal ikke gå nærmere inn på hva som skjedde på selve festen (what happens at the party, stays at the party), men noen ungdommer bestemte seg for å legge Bergen by for sine føtter i kveldsskumringen, og dro atter ut igjen. Det var da vi fant ut at de interessante utestedene nektet russ (2/5 av gjengen), nektet "mindreårige" (3/5 av gjengen), eller hadde en høy inngangsbillett. Gjerne en kombinasjon. Mens vi prøvde å finne en plass, kom tiden for "siste buss". Dorian forsvant i en fotballpub som ikke slapp inn de andre, og russen forsvant inn i hver sin buss hjem.

 

The end. sånn ca. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...